ارائه منوی عجیب به مسافران موجب مشهور شدن راننده تاکسی اینترنتی شد!

به ندرت مشاهده کرده ایم که یک راننده تاکسی به شهرت دست یابد اما یکی از رانندگان سرویس اینترنتی اوبر به خاطر منوی عجیبش معروف شده است.

«جورج یور» که یک راننده آمریکایی است منویی از حالت های مختلف رانندگی را به مسافران پیشنهاد می کند که شامل حالت درمانی، ساکت، استندآپ کمدی، ترسناک و حتی بی ادبانه می شود. هریک از این حالت ها شرایط  و ویژگی های خاص خود را دارند برای مثال یور در حالت ترسناک کاملا سکوت کرده و رفتارهایی مشکوک مثل نگاه های ترسناک در آینه از خود نشان می دهد. حالت درمانی او به این گونه است که به درد و دل های مسافر گوش کرده و در صورت لزوم به او توصیه هایی می کند.

یور که در سرویس اوبر فعال است، حالت های مختلف رانندگی را روی کاغذ پرینت کرده و آنها را مثل منوی رستوران به مسافرانش می دهد

کار بامزه ی این راننده آمریکایی که حتی گاهی اوقات به افراد کمک هم می کند موجب شهرت وی گردیده است.

شهرت یور مدیون توییت یکی از مسافرانش درباره منوی رانندگی او است که تا حالا بیش از نیم میلیون بار لایک و ۱۱۸ هزار بار بازنشر شده است. پس از این ماجرا جورج یور به اصرار پدرش اکانتی در توییتر ایجاد کرده و با طرفداران و مسافرانش در ارتباط است.

یکی دیگر از ویژگی های یور این است که او علاوه بر رانندگی یک تکنسین اورژانس هم هست و عجیب ترین تجربه‌اش حین رانندگی را یک ماشین واژگون شده در روزی برفی و کمک به سرنشینان آن می داند.

جورج از احتمال تغییر منو با توجه به فصل بهار خبر می دهد. هرچند هنوز تصمیم قطعی درباره آن نگرفته اما ایده های خوب و مفرح زیادی در سر دارد. او همچنین به مسافرها توصیه می کند که روش رانندگی مورد نظرشان را با راننده در میان بگذارند.

در ایران هم برخی رانندگان تاکسی های اینترنتی با اجرای ترانه و قرار دادن دوربین مخفی در ماشین مشهور شده اند.

4 نظرات
  1. s.d می گوید

    راننده های ایرانی کلا یه آپشن ارائه میدن، اونم اینه که تا سوار ماشین میشی شروع میکنن به دردو دل و گرونیو قیمت پیازو گوشت و …

  2. لادن می گوید

    بنظرم رفتار و برخورد راننده ها داره به سمت خوبی هدایت میشه ، مخصوصا راننده های تاکسی اینترنتی و این احتمالا بخاطر بخش امتیازدهی هست که موقع رسیدن به مقصد از مشتری پرسیده میشه

  3. فلاح می گوید

    بنزینم که به سلامتی شد لیتری ۲۵۰۰، دیگه راننده تاکسی نگیره مارو بزنه خودش یه آپشن بزرگه

  4. عبدالمالک می گوید

    دارم تصور میکنم این منوها رو به ایرانیا ارائه بدن چه اتفاقاتی پیش میاد??

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 + 12 =