با پایان سال ۹۷، گنجی بن های موجود در حساب کاربری منقضی خواهد شد

اطلاعیه : قابل توجه کلیه مشتریان محترم فروشگاه لوازم خودرو گنجی پخش

با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال ۹۷ به اطلاع می رساند زمان استفاده از گنجی بن های کسب شده طی خریدهای انجام شده، تا پایان سال ۹۷ خواهد بود و در صورت عدم استفاده از بن ها، منقضی می گردد.

توجه: با خرید مجدد، امتیاز “گنجی بن” که در واقع تخفیفی برای شما در خریدهای بعدی است، دریافت می‏‌کنید.

اما گنجی بن چیست؟
گنجی بن، همان‌طور که از نامش بر‏می‌‏آید، یک بن خرید الکترونیکی است که پس از خرید بعضی کالاها، در حساب شما منظور می‏‌شود. در حقیقت شما پس از نخستین خرید از گنجی پخش، بسته به ارزش کالای خریداری شده امتیاز دریافت کرده و لازم است توجه شما را به چند نکته جلب نماییم:
-گنجی بن، امتیازیست ویژه که گنجی پخش جهت تشویق حداکثری، به همه‏‌ی مشتریان خود اعطا می‏‌کند. با این حال این مشتریان دائمی هستند که می‏‌توانند از آن بیشترین بهره را ببرند.
-گنجی بن، ماهیت ریالی نداشته و در واقع امتیازی است برای دریافت تخفیف قطعی در خرید بعدی.
-میزان دریافت امتیاز گنجی بن برای هر کالا متفاوت بوده و از قبل در صفحه هر محصول درج شده است.
-اگر در خریدهای قبلی گنجی بن کسب کرده‏‌اید، برای خرید کالای بعدی امکان استفاده از آن وجود دارد که مقدار آن به طور قابل تغییر نسبت به نظر کاربر می‌‏شود.
-لازم به ذکر است که هر گنجی بن به ارزش ۱۰۰۰ تومان (هزار تومان) بوده و شما می توانید در سبد خرید بعدی خود از آن استفاده کنید.
-در حال حاضر اعتبار هر امتیاز گنجی بن از زمان دریافت آن نامحدود بوده اما گنجی بن های موجود در حساب کاربری شما با پایان سال ۹۷ منقضی خواهد شد و در صورت استفاده نشدن تا پایان سال، باطل خواهد شد. در نتیجه جهت جلوگیری از انقضای احتمالی تخفیف گنجی بن، باید برنامه ریزی کنید.

همین حالا در تخفیف های ماشین تکانی خرید کنید

1 نظر
  1. کشاورز می گوید

    من خریدمو انجام دادم ، مرسی از گنجی پخش

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × 3 =