۱۱ دلیل برای خرید از فروشگاه لوازم خودرو گنجی پخش

برای خرید مطمئن محصولات و ملزومات خودرو به فروشگاه گنجی پخش مراجعه نمایید.

یکی از دغدغه‌های اکثر مراکز دیتیلینگ خودرو و کارواش یافتن محصولات اورجینال و با تنوع زیاد است. با پیشرفت تکنولوژی هر روزه از محصولی جدید در این حرفه رونمایی می‌شود. خرید این محصولات از فروشگاه آنلاین و تحویل آن درب منزل یکی از بهترین روش‌های تهیه لوازم بدون اتلاف وقت است. شما می‌توانید تمامی محصولات مورد نیاز حرفه دیتیلینگ خودرو را با بهترین قیمت و کیفیت از فروشگاه آنلاین گنجی پخش تهیه نمایید. در ادامه با ما همراه باشید تا با به شما اطمینان دهیم که چرا ما بهترین فروشگاه برای تهیه این ملزومات هستیم.

مشاهده وب سایت گنجی پخش

بهترین قیمت

مشتریان ما در فروشگاه گنجی پخش از قیمت لوازم خودرو کاملاً مطمئن خواهند بود. تمامی لوازم و محصولات خودرو موجود در فروشگاه گنجی پخش مستقیما از تأمین‌کنندگان و سازندگان رسمی آنها تهیه شده است و هیچ واسطه‌ای میان گنجی پخش و تامین کنندگان لوازم خودرو وجود ندارد. از این رو نه تنها شما از کیفیت لوازم خودرو خریداری شده اطمینان دارید، بلکه این اطمینان در مورد قیمت مناسب و واقعی این لوازم برای شما نیز وجود دارد.

تیم حرفه‌ای

تجربه‌ای که فروشگاه گنجی پخش طی سال‌ها در تأمین هزاران لوازم یدکی و جانبی خودرو برای خود اندوخته است، تضمینی اساسی برای مشتریان وفادار گنجی پخش است. آنها از خدمات گنجی پخش اطمینان کامل دارند چرا که با یک گروه کاملا حرفه‌ای مواجه هستند. ما بر اساس این تجربه، می‌دانیم کدام محصول از کدام برند سازنده از ‌کیفیت قابل قبولی برخوردار نیست و کدام‌ محصول از کدام برند کیفیت لازم را داراست. ما می‌دانیم که در مورد لوازم یدکی و جانبی خودرو چگونه باید با کمترین هزینه، بیشترین و بهترین نتیجه را دریافت کنید تا رضایت کامل شما جلب شود. به‌همین جهت، گنجی پخش یک «فروشگاه تخصصی» لوازم خودرو است.

 

بهترین محصولات

ما وسواس و دقت زیادی در سفارش و عرضه محصولات مرتبط با خودرو به‌خرج می‌دهیم. در واقع، ما هنگام تهیه لوازم خودرو در گنجی پخش، فاکتورهای بسیاری را در نظر می‌گیریم تا در نتیجهٔ آن، شما بهترین نوع خرید از لوازم خودرو را تجربه کنید و هر بار برای تهیه لوازم خودرو با خیال آسوده به ما مراجعه کنید. قیمت، سرعت رساندن لوازم خودرو به‌دست مشتری و کیفیت محصول از مهم‌ترین فاکتورهایی است که ما هنگام سفارش لوازم خودرو بررسی می‌کنیم و هنگامی که با سازندگان و تأمین‌کنندگان بسیاری روبرو هستیم، بهترین را انتخاب می‌کنیم تا نظر شما به طور کامل تأمین گردد.

 

بدون واسطه

در گنجی پخش هیچ محصول و لوازم خودروی بی‌کیفیتی وجود ندارد. گنجی پخش تمام لوازم خودرو خود را به طور مستقیم از سازندگان و یا تأمین‌کنندگان رسمی آنها تهیه می‌کند و از این جهت با اطمینان کامل می‌توانید از گنجی پخش خرید کنید چرا که هیچ یک از لوازم یدکی موجود در فروشگاه گنجی پخش تقلبی و بی‌کیفیت نیست.

 

اطلاعات دقیق

گنجی پخش متعهدانه و مسئولانه خدمات خود را ارائه می‌کند. تمام محصولات و لوازم خودرو موجود در گنجی پخش دارای توضیحات تخصصی و البته قابل فهم برای همگان است. ما وظیفه داریم برای مشتریان خود توضیح دهیم که یک محصول چه کاربردی دارد، از چه برندی است و با ایراد پیدا کردن آن چه اتفاقی برای خودروی شما رخ می‌دهد. این مسأله در مورد تمام لوازم خودرو و محصولات موجود در فروشگاه گنجی پخش رعایت شده است. توضیح دادن دقیق در مورد هر محصول با اینکه زمان‌بر است اما احترامی است که ما بر خود واجب می‌دانیم برای مشتریان خود قائل شویم تا از عملکرد لوازم خودرو و محصولاتی که خریداری می کنند، آگاه شوند.

 

واردات بهترین‌ها

گنجی پخش ادعا می‌کند که قوی‌ترین واردکنندهٔ لوازم خودرو در ایران است. تأمین محصولات برتر و با کیفیت ادعای ما را تأیید می‌کند. همچنین، تجربه شخصی ما در مورد استفاده از محصولات برندهای معتبر، کیفیت کار ما را تضمین می‌کند. ما بسیاری از محصولات و لوازم خودرو را خود بررسی و امتحان کرده‌ایم، آنها را روی خودروهای خود استفاده کرده‌ایم و کاملا آگاهیم که چه محصولی را از چه برندی تهیه کنیم تا آنچه شما می‌خواهید برای شما به ارمغان آوریم. کافی سری به قسمت برند ها در وبسایت ما بزنید تا تمام برندهای معتبر دنیا را در آنجا مشاهده کنید.

 

خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش مربوط به محصولات را ما خود به عهده می‌گیریم. در صورت بروز مشکل و هر گونه سوالی در مورد محصولات، ما خود به‌صورت مستقیم با سازندگان و تأمین‌کنندگان مکاتبه می‌کنیم تا مشکل حل شود و در صورت نیاز و بروز مشکل محصول برگشت داده خواهد شد تا مشتریان ما بتوانند با خیال راحت خرید کنند و از گارانتی و ضمانت سازندهٔ محصول برخوردار شوند.

 

ارسال سریع

گنجی پخش در سریع‌ترین زمان ممکن محصولات و لوازم خودرو را به دست شما می‌رساند. شاید شما در مورد زمان تحویل سفارش و تهیه محصول تردید داشته باشید و آن را طولانی تصور کنید. روابط حمل و نقل ما اختصاصی خود ماست و در سال‌های متمادی و با سعی و خطاهای بسیار شکل گرفته است تا بهترین، سریع‌ترین و در عین حال کم‌هزینه‌ترین نوع حمل و نقل و ارسال را پیدا کنیم.

 

 آموزش دیتیلینگ خودرو

ما تجارب خود را در اختیار  دوستداران این حرفه می‌گذاریم. اگر شما نیز به دنبال یادگیری تخصصی دیتیلینگ خودرو هستید، می‌توانید با شرکت در دوره‌های آموزشی گنجی پخش به صورت حرفه‌ای کار خود را آغاز نمایید. ما در این دوره به تمام مباحث پرداخته و ریز به ریز جزئیات را به شما آموزش می‌دهیم. ما در این دوره کار کردن اصولی با دستگاه پولیش (نحوه استفاده، فشار وارد بر دستگاه پولیش و…)، پولیش و احیای رنگ حرفه ای خودرو، آموزش اجرای نانوسرامیک، صفرشویی موتور خودرو، صفرشویی داخل اتاق خودرو و … را به شما اموزش می‌دهیم. جهت ثبت نام در دوره‌ها روی لینک زیر کلیک کنید و یا با مشاورین ما در ارتباط باشید.

آموزش دیتیلینگ خودرو

تطابق کالا

شما در فروشگاه گنجی پخش دقیقا همان چیزی را خریداری می‌کنید که مشاهده می‌کنید. تمامی تصاویر مربوط به محصولات، تصویر واقعی آنهاست و در مواردی که یک محصول توسط برندهای مختلفی تولید شده باشد، تصویر هر محصول از همان محصول تهیه شده و با برند دیگر از همان محصول یکسان نیست.

 

مقالات تخصصی

لوازم و محصولات خودرو موجود در گنجی پخش را با چشم باز خریداری کنید. ما در مورد محصولات مقالات و ویدیوی اختصاصی تهیه کرده‌ایم تا شما کاملا از کارایی محصول خود و نحوه استفاده از آن آگاه باشید. این مطالب توسط تیم گنجی پخش تألیف و تدوین شده است و در قسمت گنجی مگ روی وبسایت گنجی پخش موجود است. تعداد این مقالات همواره در حال افزایش و محتوای آنها در حال به روز رسانی می‌باشد.

 

پروسه آماده سازی تا ارسال محصول به مشتری

همانطور که می‌دانید برای ثبت خرید ابتدا باید محصولات مورد نظر را به سبد خرید اضافه کرده و از درگاه بانکی مورد نظر مبلغ نهایی فاکتور را پرداخت نمایید. بعد از پرداخت وضعیت سفارش به “در صف بررسی” در پنل تغییر می‌کند و به صورت پیامک و ایمیل نیز به شما اعلام می‌گردد. “در صف بررسی” به معنای انتظار گنجی پخش جهت تایید پرداخت از بانک درگاه هست. بعد از دریافت تاییدیه وضعیت سفارش به “تایید سفارش” تغییر می‌نماید. در مرحله بعد فاکتور خرید شما از حسابداری به بخش انبار ارسال می‌گردد. پرسنل بخش انبار در ساعات کاری سفارش شما را جمع آوری نموده و بسته بندی می‌نمایند. زمانی که سفارش شما تحویل پست، تیپاکس، پیک و … گردید، وضعیت سفارش به “تحویل به مامور ارسال”  تغییر می‌کند. این وضعیت به صورت پیامکی و ایمیل نیز اعلام می‌گردد.  از این مرحله به بعد باید با کد رهگیری مرسوله از شرکت خدمات دهنده (پست، تیپاکس) مرسوله خود را پیگیری کنید. دقت نمایید که کد رهگیری ایمیل می‌شود و از بخش “ثبت نظر” نیز قابل مشاهده هست. برای یادگیری آسانتر ویدیو زیر را مشاهده نمایید.

 

 

نحوه مشاهده کد رهگیری مرسوله در موبایل

نحوه مشاهده کد رهگیری مرسوله در موبایل

جهت مشاهده سایر محصولات لاین خودرو به سایت گنجی پخش مراجعه نمایید و یا در اینستاگرام و یا تلگرام ما عضو شوید.

7 نظرات
  1. حسینی می گوید

    من نمایشگاه خودرو دارم و همیشه از شما خرید کردم و راضی بودم… مرسی از سایت خوبتون

  2. رضایی می گوید

    سایت خوب و مطمئنی هست، من همیشه از شما خرید کردم

  3. سماواتی می گوید

    فروشگاه بسیار خوبیه محصولات با کیفیت و اصلی عرضه میکنه

  4. فرامرزی می گوید

    فروشگاه مطمئن و خوبی هست . محصولات با کیفیت و خوبه …

  5. مرتضی دلاوری می گوید

    من همیشه خریدمو از سایت شما انجام میدم مگر اینکه محصول ناموجود باشه، قیمتاتون نسبت به بقیه سایتا خوبه و من راضیم.

  6. قاسم نجف آبادی می گوید

    یکی از ویژگی های خوب گنجی پخش این بوده که تحویل بموقع داشته همیشه و من خیلی زود محصول بدستم رسیده

  7. شادیانی می گوید

    من از فروشگاه گنجی پخش خرید کردم، چند قلم کالا بود که همگی جنس مرغوب بود و به موقع به دستم رسید. ممنونم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

10 − دو =