بیانیه تازه پلیس: کدام یک از حوادث رانندگی نیاز به کروکی تصادف دارند؟

پلیس راهنمایی و رانندگی اعلام کرد که بغیر از برخی از مواردی که اعلام گردیده، مابقی تصادفات نیاز به کروکی تصادف ندارند.

پلیس راهنمایی و رانندگی از تغییر شرایط پرداخت خسارت بیمه نامه خودرو بدون نیاز به کروکی تصادف خبر داد. بر این اساس در مواردی که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت، از این پس حتما نیاز به گزارش پلیس است این موارد عبارت اند از:

تصادف با شخصی که گواهینامه یا بیمه نامه ندارد، برخورد با خودروهای نظامی یا خودروهای سنگین، تصادف ما بین چند دستگاه اتومبیل، تصادف با غیرمقیم در شهر، تصادف با شی ثابت، تصادف هایی که علت آن عبور از چراغ قرمز باشند، تصادف های شاخ به شاخ، تصادف با موتورسیکلت، مواردی که بیمه نامه امسال با سال گذشته پیوسته نباشد، تصادف هایی که در فاصله ۲۰ روز بعد از صدور بیمه نامه حادثه شده باشند، تصادف منجر به جرح و فوت و در انتها تصادف های ناشی از حرکت دنده عقب.

کروکی تصادف

براساس این گزارش الباقی انواع تصادفات، که خسارت آن تا سقف ۹ میلیون تومان باشد، نیازی به کروکی تصادف ندارند و پرداخت آن ها بدون کروکی انجام می گردد.

در انتها لازم به یادآوری می دانیم که به مواردی همچون تصادف با شخصی غیرمقیم در شهر و تصادف با شی ثابت، توجه بیشتری داشته باشید چرا که ممکن است در ذهنتان الزام آنها در انجام کروکی، غیر ضروری و بی ربط به نظر بیایند. اما از این ابلاغیه به بعد، روند انجام فرایند پرداخت خسارت، حتما نیاز به کروکی تصادف دارند.

3 نظرات
  1. برزو می گوید

    حالا موقع تصادف ما از کجا تشخیص بدیم طرف مقیم شهره یا غیر مقیم؟
    نکنید این کارو باما?

  2. زانیار می گوید

    من خواستم ماشینمو از پارکینگ دربیارم، با یه عابر برخورد کردم و عابر صدمه ای ندید. ولی پلیس اومد و کروکی تصادف کشید!!

  3. دبیری می گوید

    ینی دنده عقب بکوبیم به چیزی کروکی میخواد؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پانزده − سه =