جمعه‌ی واقعا سیاه گنجی پخش

اتفاقات غیر منتظره‌ی حراج جمعه‌ی سیاه گنجی پخش

ساعت دقیقا ۰۰:۰۳ بود یعنی فقط ۳ دقیقه بعد از شروع بلک فرایدی مورخ ۷ آذر ماه!

تمام آماده سازی‌ها انجام شده بود و خودمون هم برای شروع جمعه سیاه و تخفیفاتمون لحظه شماری می‌کردیم. زمان شروع حراج بلک فرایدی در ایران و جهان بود، تیم فروشگاه تخصصی لوازم خودرو گنجی پخش ما با برنامه ریزی دقیق و کامل و تخفیفات هیجان انگیز آماده میزبانی از خریداران محصولات مراقبت و نگهداری از خودرو (Car Care) بود.

درحراجی که سالی یک بار برگزار می شود تیم ما منتظر ارائه بهترین خدمات بود. مشتریان وفادارما و همین طور کاربران طرفدار تخفیف منتظر حراج بودند و لحظه شماری می کردند.

قرار بود این جمعه، جمعه ای با تخفیفات باورنکردنی باشه که شما عزیزان بسیاری از محصولات مورد نیاز خود را با قیمت بسیار مناسب پیدا کنید.

همونطور که می‌دونید خرید آنلاین طرفداران مخصوص خودشو در جمعه سیاه دارد چون نیازی به حضور فیزیکی فرد در فروشگاه نیست و تنها زمان وارد شدن به سایت و انجام فرآیند خرید مهم است. فقط چند ساعت به آغاز حراج باقی مانده بود. ذهن ما درگیر ارسال به موقع محصولات بلافاصله بعد از شروع تخفیف بود.

جمعه سیاه

به محض شروع شدن حراج بلک فرایدی گنجی پخش، ترافیک سایتمون ثانیه به ثانیه داشت بالا می‌رفت. سفارش‌ها هم ثبت می‌شد. ما هم از هفته قبلش تمام کارهایی که باید رو انجام داده بودیم، کلی تبلیغات و اطلاع رسانی انجام شده بود و….

بماند که برای طراحی قسمت بلک فرایدی سایتمون چقدر زحمت کشیدیم.

در کل همه چیز رو به راه بود. البته فقط برای ۳ دقیقه!

بعد از اون به خاطر افزایش بیش از حد تعداد بازدید کنندگان سایت سرور تاب نیاورد و زیر بار درخواست های زیادی که به سمت دیتابیس میرفت دان شد در شرایطی که لود سرور به ۹۷ درصد رسید.

خلاصه همه چیو در نظر گرفته بودیم، فکر همه جا رو کرده بودیم بجز دان شدن سرورمون!

چون حجم درخواست ها خیلی بالا رفته بود سرورمون به طور کامل قطع شد و در ادامه دیگه سایت اصلا باز نمی‌شد و تمام برنامه ریزی های ما به یک باره با مشکل مواجه شد.

بلک فرایدی

همین موضوع باعث شد که ما از همون ساعات اولیه نسبت به جا به جایی سرورمون اقدام کنیم. ولی متاسفانه همه کارا به هم گره خورده بود و این کار تقریبا دو روز زمان برد. بعد از اون دوباره سایت بالا اومد و برای چند ساعتی کار کرد ولی تعداد ارورهای موجود تو سایت خیلی زیاد بود.

در حال برطرف کردن خطاها بودیم که باز با افزایش ترافیک سایت مواجه شدیم و دوباره همون مشکل قبلی پیش اومد.

این دفعه سایت دیگه تقریبا ترکید. هر کاری هم کردیم درست نشد. بعد از کلی این در اون در زدن موفق شدیم دوباره سرورمون رو برگردوندیم به حالت قبلی ولی خب با مشکلات یکم کمتر. بماند چه استرس و اعصاب خوردی این مشکل برای ما داشت.

از طرف دیگر لطف شما و انگیزه بالای شما برای خرید هم باعث شده بود که تعدادی از رکورد های خرید در دیتابیس یک سرور ثبت بشه و تعداد دیگه در رکوردهای دیتابیس سرور دیگر بماند که با توجه به یکی بودن آیدی های یک سری از این رکورد ها یک پارچه کردن مجدد دیتابیس چقدر از ما زمان برد، اما هرچی باشه ما قصدمون خدمت به شماست.

ما همه‌ی تلاشمونو کرده بودیم که مشتریان عزیزمون تو این ۲ روز بهترین خرید رو با کیفیت بالایی داشته باشند و سعی کرده بودیم زمینه رو برای انجام این امر فراهم کنیم تا خاطره‌ای خوب از خرید راحت در منزل در ذهن شما به جا بمونه اما متاسفانه شانس با ما یار نبود و کل برنامه ریزیامون بهم خورد. خلاصه بعد از حدود ۵ روز سر و کله زدن با سرور و واحد پشتیبانی و …. موفق به حل مشکل شدیم و سایتمون دوباره بالا اومد.

حراج بلک فرایدی

و اما خبر خوب اینه که ما با کلی خبرهای خوب برگشتیم!

حراج جنجالی ما ادامه داره. زمان همه‌ی تخفیف‌ها تمدید میشه و از طریق پیامک و شبکه های اجتماعی به همه مشتریان اطلاع رسانی میشه. حتی افزایش درصد تخفیف هم داشتیم. برای خریدهای بالای ۱۵۰ تومان ما ارسال رایگان را برای شما در نظر گرفتیم. شما می‌تونید در منزل خود از طریق لپ تاپ، موبایل، تبلت یا هر چیزی که ترجیح خودتونه، مجدد وارد حساب کاربریتان شوید و بدون مشکل خرید خود را انجام دهید.

امیدواریم که بتونیم صبوری همراهی که داشتید رو جبران کنیم و تجربه‌ای از خرید شگت انگیز و لذت بخش رو در ذهن شما به جا بگذاریم.

چیزی که همیشه برای ما مهم بوده و هست، رضایت مشتریامونه.

از همراهیتون کمال تشکر را داریم.

در صورتی که در ورود به حساب کاربری مشکلی دارید یا برای خرید نیاز به مشاوره داشتید یا هر مورد دیگه ای حتما با ما درتماس باشید، خوشحال میشیم صدای شما رو بشنویم.

تلفن (۰۲۱) : ۴۴۸۱۸۸۹۱ – ۴۴۸۱۸۴۱۷ – ۴۴۸۵۶۸۵۲

خرید راحت از جمعه سیاه
خرید راحت از جمعه سیاه
2 نظرات
  1. علی قهرمانی می گوید

    شما همه جور ۲۰ هستین.اخلاق و مشتری مداریتون بهترینه

    1. Ganji.Mag می گوید

      نظر لطفا شماست خوبی از خود شماست

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده + 17 =