روش اعتراض و آدرس واحدهای رسیدگی به خلافی خودرو در پایتخت

چگونه به خلافی خودرو اعتراض کنیم وبرای این کار به چه واحدهایی می بایست مراجعه شود.

سال‌های گذشته اعتراض به خلافی خودرو بیش ‌از امروز متداول بود. زیرا برگه‌های جریمه توسط افسر راهنمایی و رانندگی صادر میشد و ادعای اشتباه افسر نیز ساده‌تر از دوربین است. البته احتمال خطای انسانی نیز بالاتر است.
اما امروزه دوربین ها بخشی از تخلفات راهنمایی و رانندگی را ثبت می‌کنند که این دوربین‌ها با توجه به آنکه برای کار خاصی برنامه‌ریزی می‌شوند امکان خطا را به حداقل میرسانند.
شهروندان تهرانی در صورت اعتراض به ثبت تخلفات توسط دوربین‌های سطح شهر، برای دیدن عکس تخلف مربوطه می‌توانند به آدرس‌های هفت گانه واحدهای رسیدگی به اعتراضات در سطح شهر تهران مراجعه کنند.

سرگرد نصیر ملأ ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: همشهریان عزیز تهرانی علاوه بر اداره اجرائیات مرکزی می‌توانند برای دیدن عکس‌های تخلفات ثبت شده به آدرس‌های هفتگانه واحدهای اجرائیات سطح شهر تهران مراجعه کنند.
وی افزود: برخی شهروندان به صورت وضعیت خلافی خودرو خود اعتراض دارند که پس از مراجعه به واحدهای رسیدگی به تخلفات می‌توانند عکس ثبت شده از هنگام بروز تخلف خودروی خود را مشاهده نمایند.
سرگرد نصیر ملأ از همشهریان خواست در صورت اعتراض به صورت وضعیت خلافی خودرو خود به نزدیک‌ترین واحد رسیدگی محل سکونت مراجعه کنند.
وی ادامه داد: جهت رفاه حال شهروندان و ارتقا کیفیت پاسخگویی و رسیدگی مناسب، در غرب تهران ۲ واحد رسیدگی در مناطق ۲۱ و ۲۲ در نظر گرفته شده است. با این وجود عمده مراجعه شهروندان به واحد مستقر در منطقه ۲۱ بوده که این امر موجب شلوغی و ازدحام این واحد شده است.
رئیس اجرائیات پلیس راهور فاتب خاطرنشان کرد: لذا از شهروندان ساکن مناطق غربی تهران تقاضا دارد منطقه ۲۲ را نیز در نظر داشته و جهت صرفه ‌جویی در وقت، پاسخگویی مناسب و رسیدگی سریع به این واحد مراجعه کنند.

سرگرد نصیر ملأ یادآور شد: ضمناً واحدهای رسیدگی زیر نیز آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند:
واحد رسیدگی منطقه ۳: بزرگراه حقانی قبل از تقاطع جهان کودک مقابل پارک آب و آتش
واحد رسیدگی منطقه ۱۱ (ویژه خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران و معلولین): خیابان قزوین نبش خیابان مرادی جنب شهرداری
واحد رسیدگی منطقه ۱۴: خیابان نبرد میدان نبرد انتهای خیابان شهید ابراهیم بیدی
واحد رسیدگی منطقه ۱۶: خیابان بعثت، خیابان رجایی جنوبی، خیابان هلال‌احمر، مقابل سیلو
واحد رسیدگی منطقه ۲۰: شهرری خیابان کریمی شیرازی، روبروی فروشگاه شهروند
واحد رسیدگی منطقه ۲۱: تهرانسر انتهای بلوار یاس
واحد رسیدگی منطقه ۲۲: همت غرب، آزادگان جنوب، شهرک گلستان، بلوار گل‌ها، خیابان یاسمن جنوبی

3 نظرات
  1. هاشمی می گوید

    ما یه دوربین داریم سر چهار راه نزدیک خونمون کلا تحت هر شرایطی باشی عکس میگیره ازت… فقط کافیه از اون جا رد بشی…به اونم میشه اعتراض کرد؟؟؟

  2. محمد صبوری می گوید

    قانونا باید اینترنتی بشه روش اعتراض… مردم واقعا وقتی ندارن برای موندن تو صف های طولانی این مراکز

  3. فدایی می گوید

    اعتراض به خلافی؟ وقت تلف کردنه بیشتر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × 2 =