رونمایی جنسیس G70 در خاورمیانه

رونمایی جنسیس G70 در خاورمیانه

جنسیس از خودروی سدان اسپرت G70 در نمایشگاه خودروی دبی ۲۰۱۷ رونمایی کرد. این خودرو با چندین نوع موتور مختلف در بازار عرضه خواهد شد. در برخی بازارها، جنسیس با یک موتور دیزلی ۴ سیلندر به حجم ۲ لیتر به فروش خواهد رسید که می تواند ۲۰۱ اسب بخار قدرت و ۴۳۹ نیوتن متر گشتاور را تولید کند که این مدل در بازار خاورمیانه موجود نخواهد بود.

اما موتورهای بنزینی این خودرو یکی ۲ لیتری و دیگری ۳.۳ لیتری اند که هر دو از توربوشارژر بهره مند هستند. موتور ۲ لیتری توانایی تولید ۲۴۸ اسب بخار قدرت و ۳۵۳ نیوتن متر گشتاور را دارد. نسخه ی قوی تر ۳.۳ لیتری نیز که دارای ۶ سیلندر است می تواند ۳۶۵ اسب بخار قدرت و ۵۱۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند. این مدل توانایی ثبت شتاب صفر تا صد کیلومتر را در ۴.۷ ثانیه دارد و می تواند به حداکثر سرعت ۲۷۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند.

جنسیس همچنین برای افزایش توانایی های حرکتی این خودرو از دیفرانسیل عقب لغزش محدود، سیستم تعلیق مولتی لینک در عقب، لانچ کنترل و سیستم تنظیم گشتاور استفاده کرده است. این خودرو از نظر امکانات ایمنی نیز یک محصول کامل است به طوری که در لیست تجهیزات ایمنی آن مواردی همچون سیستم هشدار نقطه کور، سیستم کمکی پیشگیری از برخورد، سیستم ترمز اضطراری خودکار و سیستم هشدار هوشیاری راننده به چشم می خورند که همگی این تجهیزات تحت عنوان پکیج Genesis Active Safety Control به مشتری عرضه می شوند.

امکانات رفاهی این خودرو نیز شامل تودوزی چرم، نمایشگر ۸ اینچی لمسی، اپل کارپلی، اندروید اتو، سیستم صوتی حرفه ای با ۱۵ بلندگو و بسیاری موارد دیگر می شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیست − 14 =