ورود شاسی بلند لوکس GV80 به زودی در بازار

شاسی بلند لوکس GV80

خریداران بازار جهانی تمایل زیادی به خودروهای شاسی‌بلند دارند همین امر موجب شده است که اکثر خودروسازان جایگاهی خاص برای این سگمنت از خودروها را در سبد محصولاتشان در نظر داشته باشند. حتی خودروسازان سخت گیری همچون فراری و لامبورگینی، بر روی توسعه خودروهای شاسی بلند برند خود تمرکز دارند و اکنون برند لوکس هیوندای، یعنی جنسیس نیز دست از لجبازی برداشته است. طبق اعلام رسمی این شرکت، شاسی بلند لوکس جنسیس GV80 که اولین شاسی بلند این برند لوکس کره‌ای است، در سال ۲۰۲۰ وارد بازار خواهد شد.

شاسی بلند لوکس GV80

رونمایی نخستین تصاویر شاسی بلند لوکس GV80 

برای نخستین بار تصاویر این شاسی بلند کره‌ای از طریق شبکه‌های اجتماعی به بیرون درز پیدا کرد. جنسیس GV80 در صورت ورود به بازار، رقیب خودروهایی همچون بی ام و X5، مرسدس بنز GLE و آئودی Q7 خواهد شد. انتظار می‌رود رونمایی رسمی از این محصول، در اوایل سال ۲۰۲۰ صورت گرفته و چندین ماه بعد نسخه‌های تولید انبوه آن روانه بازار شوند. انتشار تصاویر از نسخه آزمایشی جنسیس GV80، قصد شرکت جنسیس برای رونمایی ناگهانی این شاسی بلند لوکس و غافلگیری بازار با ناکامی مواجه کرد.

در نمای روبرویی جنسیس GV80، شاهد یک جلو پنجره پنج ضلعی مشبک هستیم که قرار است به امضای جدید محصولات جنسیس تبدیل شود. این سبک از جلو پنجره، در تصاویر جاسوسی منتشر شده از جنسیس G80‌ و جنسیس G90‌ نیز به چشم خورده است. چراغ‌های جلو باریک به همراه کاپوت مربعی شکل و جذاب، باعث ایجاد وقار خاصی به چهره جنسیس شاسی بلند شده و آن را شبیه به بنتلی بنتایگا کرده است.

 

شاسی بلند لوکس GV80

مشخصات شاسی بلند جنسیس

تصاویر انتشار یافته از داشبورد، کابینی ساخته شده از مخمل و چرم را نشان می‌دهند که صفحه نمایشی بزرگ در میانه آن‌ قرار دارد. یک دستگیره دوار در قسمت میانی داشبورد قرار گرفته که گمان می رود برای تعویض دنده مورد استفاده قرار گیرد. به نظر می آید جنسیس GV80 با دو موتور شش سیلندر خورجینی توربوشارژر در تیپ فول و چهارسیلندر توربوشارژر در تیپ پایه به خریداران عرضه شود. همچنین احتمال تولید یک مدل پلاگین هیبریدی از شاسی بلند جنسیس نیز می باشد. قوای فنی این مدل، با جنسیس G80 پلاگین هیبریدی که سال آینده وارد بازار می‌شود، مشترک خواهد بود. اطلاعات بیشتری از این مدل طی چند ماه آتی منتشر خواهد شد.

 

5 نظرات
  1. کمانگر می گوید

    من که عاشقش شدم

  2. امید تهرانی می گوید

    قبلا مردم کمتر سمت شاسی بلند میرفتن ولی الان خیلی زیاد شدن برای همین هم باید امکانات این ماشینا بیشتر و بهتر بشه

  3. شاهین می گوید

    به نظرم شاسی بلند همیشه پرچمش بالاست مخصوصا برای افراد قدبلند

  4. آیدین صارمی می گوید

    الان به خاطر امکاناتی که ماشینای شاسی بلند دارن دیگه کم کم مردم دارن به سمت خرید این ماشینا میرن. این شاسی بلند جنسیس هم که حرف نداره

  5. محمود بیات می گوید

    واقعا بی نظیره هم ظاهر بیرونش و هم داخل اتاق ماشین

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × 3 =