شیشه شوی سوناکس با رایحه سیب

با استفاده از این محصول هر نوع آلودگی را از روی شیشه خودروی خود پاک کنید.

با استفاده از مایع شیشه شوی سوناکس با رایحه‌ی سیب، به راحتی می‌توانید هر نوع آلودگی که بر روی سطوح شیشه‌ای خودروی شما وجود دارد، پاک و تمیز گردد.

برای پاک کردن شیشه‌های خودرو، محصولات فراوانی روانه‌ی بازار شده‌اند اما انتخاب محصول مناسب، موضوعی است که باید مورد توجه افراد قرار گیرد.

این محصول، مناسب برای استفاده در تمامی فصل‌ها است. فقط ۲۵ میلی لیتر مایع شیشه شوی با رایحه سیب سوناکس می تواند ۲٫۵ لیتر آب را به مایع شیشه شوی تبدیل کند. این محصول دارای ترکیبی از مواد شوینده با نفوذ بالا برای از بین بردن کثیفی، روغن، گرد و خاک، فضولات پرندگان، گرده و … بوده که نمی‌توان به طور معمول آن‌ها را حذف کرد و همچنین یک لایه محافظتی برای دفع آب و خاک ایجاد می‌کند.

از قابلیت‌های بی نظیر این محصول می توان به: از بین بردن اثر حشرات، روغن، نمک، سیلیکون و … بدون بر جا گذاشتن هر گونه لکه و یا رگه بر روی سطح شیشه خودرو اشاره کرد. با استفاده از مایع شیشه شوی با رایحه سیب سوناکس، از انعکاس نوری که از روبه رو می‌تابد به چشم خود جلوگیری کنید، این محصول برای کسانی که نور چراغ‌های زنون و یا نور خورشید در هنگام رانندگی چشمشان را آزار می‌دهد، بسیار ایده آل می‌باشد.

شیشه شوی سوناکس، با دارا بودن رایحه‌ی سیب حس تازگی را برای شما به ارمغان می‌آورد. بسته بندی مایع شیشه شوی با رایحه سیب سوناکس به صورت کاملا هوشمندانه به گونه‌ای طراحی شده که مناسب برای اضافه نمودن آب به میزان دلخواه باشد. همچنین این محصول بدون فسفات است.

 

قیمت و خرید شیشه‌شوی سوناکس

 

اگر مطالب و محصولات ما را مفید دیدید، خوشحال می‌شویم آن‌ها را به دوستان خود معرفی کنید. همچنین پیشنهاد می‌کنیم حتما از ویدیو و مطالب قبلی گنجی مگ نیز دیدن فرمایید و برای خرید کلیه‌ی محصولات مراقبت و نگهداری خودرو، توضیحات مربوطه و اطلاع از قیمت، به سایت گنجی پخش مراجعه فرمایید.

3 نظرات
  1. سیامک نبوی می گوید

    محصول خیلی خوبیه من که هر دفعه ازش استفاده کردم راضی بودم

  2. رضا انصاری می گوید

    هم تمیز کننده ی خیلی خوبیه هم بوی خیلی خوبی داره

  3. سعید یاری می گوید

    جدا از قدرت پاک کنندگی خیلی خوبی که داره، بوش هم عالیه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هجده − چهارده =