طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده تهران با تسهیلات ۴۰ میلیونی

علیرضا قنادان، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران، برنامه‌ی نوسازی تاکسی‌های فرسوده پایتخت با وام ۴۰ میلیون تومانی را تشریح کرد.

علیرضا قنادان، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران درباره‌ی نوسازی تاکسی‌‌های فرسوده با تسهیلات قرض‌الحسنه گفت:

هم‌اکنون ۲۵ هزار دستگاه تاکسی بالای ۱۰ سال در تهران فعال هستند که طبق قانون این تاکسی‌ها فرسوده هستند؛ درحالی‌که تا پایان امسال نیز ۱۰ هزار تاکسی دیگر به سن فرسودگی خواهند رسید و به همین ترتیب تعداد تاکسی‌های فرسوده شهر تهران به ۳۵ هزار دستگاه می‌رسند.

تسهیلات نوسازی تاکسی‌های فرسوده با سود تنها چهار درصد!

قنادان با بیان اینکه با کمک صندوق کارآفرینی امید و مسئولان ایران‌‌خودرو، تسهیلات قرض‌الحسنه ۴۰ میلیون تومانی با سود چهار درصد ویژه‌ی نوسازی تاکسی‌‌های فرسوده شهر تهران ارائه می‌شود، اظهار داشت:

می‌توانیم بگوییم که با همت مسئولان نوسازی تاکسی‌‌های فرسوده از بن‌بست خارج شده است و اولین سری خودروها از طریق صندوق کارآفرینی امید براساس اولویت‌بندی تاکسی‌ها و سن فرسودگی تحویل داده شد.

تاکسی‌‌های فرسوده

تنها ۲۰ میلیون تومان جهت نوسازی کافیست

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران در ارتباط با فرایند نوسازی تاکسی‌‌های فرسوده با بیان اینکه علاوه بر این وام ۴۰ میلیون تومانی، رانندگان باید ۲۰ میلیون تومان نیز آورده داشته باشند، ادامه داد:

علاوه بر این پول اسقاط خودروی فرسوده نیز وجود دارد و این ۲۰ میلیون تومان به‌علاوه‌ی پول اسقاط خودرو به همراه وام ۴۰ میلیون تومانی یکجا توسط صندوق کارآفرینی امید به حساب ایران‌خودرو واریز می‌شود.

قنادان با بیان اینکه هم‌اکنون بیش از ۱۳۰ راننده تاکسی تکمیل وجه کرده‌اند و به‌زودی تاکسی‌های نوی خود را تحویل می‌گیرند، اظهار کرد:

خوشبختانه رویکرد ایران‌خودرو تغییر کرده و تأمین تاکسی را به مانند تکمیل خودروهای شخصی در اولویت کاری خود قرار داده است.

2 نظرات
  1. احمدیان می گوید

    اگه تاکسی هارم بخوان مثل طرح های پیش فروش با تاخیر تحویل بدن چی؟

  2. حسین می گوید

    خداکنه زودتر این اتفاق بیافته

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × چهار =