فراری عنوان با ارزش ترین برند جهان را از آن خود کرد؛ تولید سوپر اسپرت تا خرس عروسکی

بر اساس گزارشی که طی ۱۲ ماه اخیر مربوط به ارزش برند ها منتشر شده است برند فراری برای تولید خودرو، تی شرت و عینک آفتابی به عنوان قوی ترین برند دنیا شناخته شده است.

مجمع جهانی اقتصاد که در شهر Davos برگزار می شود این گزارش را منتشر کرده است و بر اساس آن برند فراری را به دلیل فروش عینک آفتابی، خرس های عروسکی و تی شرت و سوپر کار به عنوان ارزشمند ترین برند حتی نسبت به کوکا کولا و مک دونالد معرفی کرده است. این شرکت که امسال توانسته است امتیاز ۹۴٫۸ از ۱۰۰ را بدست آورد نسبت به سال قبل که برابر ۹۱٫۵ بود سه امتیاز جایگاه خود را بهبود بخشیده است. این شرکت جز ۱۴ برند برتر است که توانسته است امتیاز AAA+ را دریافت کند.

 آقای David Haigh مدیر شرکت فراری می گوید این شرکت به عنوان لوکس ترین برند خودرو سازی همواره در تلاش است تا در زمینه های مختلف طراحی خاص و نوآوری خود را داشته باشد تا هنگامی که نشان اسب بر روی محصولی قرار می گیرد انعطاف پذیری و قدرت کامل این برند حتی در خارج از صنعت خودروسازی لمس شود.

فراری که به عنوان یک برند سرشناس و محبوب ایتالیایی شناخته می شود حتی در زمینه تولید لباس پارک های بازی و هتل ها نیز فعالیت می کند تا نشان دهد این برند فقط به دنبال تولید خودرو های سوپر اسپرت و پر قدرت نیست.

امسال ارزش برند فراری نسبت به سال گذشته با افزایش ۲۷ درصدی روبرو بوده که این افزایش برابر ۸٫۳ بیلیون دلار است. بیشتر خودرو های تولیدی تا سال ۲۰۱۹ این شرکت تا قبل از تابستان ۲۰۱۹ پیش فروش شده اند. این پیش فروش ها در حالی صورت می گیرد که مدیر جدید آقای لوییس کمیلر که جایگزین آقای سرجیو مارچیونه شده نوید ۱۵ مدل جدید را می دهد. این مدل ها اکثرا الکتریکی خواهند بود و با این اوصاف به نظر می رسد جانشین سرجیو مارچیونه مرحوم با استراتژی جدیدی به دنبال افزایش بیشتر ارزش فراری است.

در انتها باید اشاره کرد که برند میشلن امسال عنوان ارزشمندترین برند تایر جهان را از آن خود کرده است این در حالی است که مجمع جهانی اقتصاد سال گذشته برند بریجستون را به عنوان ارزشمندترین برند تایر جهان انتخاب کرده بود.

4 نظرات
  1. مهتابی می گوید

    واقعا هم ارزش گرفتن این عنوان رو داره

  2. علی آبادی می گوید

    فقط یدونه عینک دودیش می ارزه به کیا پراید

  3. سهیل می گوید

    مطلب جالبی بود ولی ای کاش یه مطلبم میذاشتین که بدونیم معیارای تعیین با ارزش ترین برند چیا هستن که فراری این عنوان رو کسب کرده؟مرسی

  4. ایوزیان می گوید

    امیدواریم کشور ماهم روزی در زمینه خودروسازی حرفی برای گفتن داشته باشه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × پنج =