معرفی پولیشر پر قدرت اوربیتال سایز ۷.۵ نانوتیس

معرفی کارآمدترین دستگاه پولیش برای دیتیلینگ ها دستگاه پولیش اوربیتال سایز 7.5 نانوتیس-گنجی پخش

برای احیای رنگ و از بین بردن خط و خش‌های ایجاد شده بر روی بدنه خودرو، باید از دستگاه پولیش استفاده کرد تا بهترین نتیجه را دریافت نمایید. دستگاه پولیش اوربیتال نانوتیس مدل Buff مخصوص پولیش بدنه ماشین سایز 75 مینی NanoTiss بهترین گزینه برای از بین بردن خطوط و هولوگرام، از روی سطح است. میزان لایه‌برداری که این دستگاه دارد، بسیار مناسب بوده و به راحتی می‌توانید بر روی هر قسمتی از خودرو که نیاز است، استفاده نمایید.

پولیشر Nanotiss دارای حرکت رندوم است و قابلیت سرعت‌های بسیار بالا را نیز دارد. سرعت 1 دارای حداکثر 1800 دور در دقیقه و سرعت 6 دارای حداکثر 6800 دور در دقیقه می باشد. حتی در این سرعت‌های بالا نیز کوچک‌ترین لرزشی احساس نمی‌شود. وزن کمی که این دستگاه دارد، سبب می‌شود تا در حین کار، فشاری بر روی فرد نباشد. قفل ماشه‌ای که نیز در سمت چپ دسته دستگاه پولیش تعبیه شده، باعث می‌شود دستگاه پولیش را براحتی درحال چرخش قفل کنید.

قیمت و خرید پولیشر اوربیتال نانوتیس

اگر می‌خواهید همواره سریعتر از همه از تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه ما خبر دار شوید، حتما در صفحات اجتماعی ما را دنبال کنید. جهت مشاهده سایر محصولات لاین خودرو به سایت گنجی پخش مراجعه نمایید و یا در اینستاگرام و یا تلگرام ما عضو شوید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × یک =