نکات طلایی جذب مشتری برای دیتیلرهای تازه کار!

ترفندهای جذب مشتری در حرفه دیتیلینگ خودرو!

اولین چیزی که فکر هر دیتیلری را پس از آموزش اولیه درگیر می‌کند، نحوه جذب مشتری (CRM) است. هر چقدر که شما دیتیلر حرفه‌ای باشید، زمانی که دانش جذب مشتری نداشته باشید، مهارت شما به چشم نمی‌آید. ما در این ویدیو سعی داریم تجارب خود را در راستای بهبود کسب و کار و افزایش جذب مشتری، در اختیار شما بگذاریم.

همانطور که می‌دانید کیفیت همیشه حرف اول را می‌زند، شما باید با استفاده از به روزترین متدهای دیتیلینگ خودرو و استفاده از بهترین محصولات، سعی در جذب رضایت مشتری را داشته باشید. چراکه بی کیفیتی، نارضایتی را به دنبال دارد، در صورت که مشتری راضی، معرف شما به دیگران می‌باشد. دومین راهکار پیشنهادی گنجی پخش، گارانتی و خدمات پس از فروش است. شما می‌توانید با تمدید نانو سرامیک بدنه پس از یک سال با سرامیک واکس، به روشی ارزان رضایت مشتری را همچنان حفظ نمایید.

طراحی و دیزاین کارگاه، سبب ایجاد حس VIP بودن آن مرکز دیتیلینگ در مشتریان می‌شود. ارائه لیستی از انواع خدمات برای تمام بودجه‌ها، سبب می‌شود تا این خدمات متعلق به قشر خاصی از مردم نباشد. در پایان به خاطر داشته باشید که برخورد بد با مشتری، سبب هدر رفتن تمام زحمات و هزینه‌هایتان می‌شود.

ثبت نام در دوره آموزش حرفه‌ای دیتیلینگ خودرو

جهت مشاهده محصولات لاین خودرو به سایت گنجی پخش مراجعه نموده و یا در اینستاگرام و یا تلگرام ما عضو شوید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 + 18 =