هشدار پلیس راهور؛ از وکالت دادن برای نقل و انتقال خودروها بپرهیزید

رئیس مرکز تعویض پلاک و شماره گذاری پلیس راهور ناجا نسبت به وکالت برای نقل و انتقال خودروها هشدار داد.

سرهنگ علی محمدی با اشاره به اینکه تاکید می‌کنیم خریدار و فروشنده خودرو باید حتما به صورت همزمان در مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری حضور داشته باشند گفت: متاسفانه وکالت برای تعویض پلاک خودرو مشکلات فراوانی برای فروشنده و خریدار ایجاد می کند.

علی محمدی افزود: در بعضی موارد خودرو تصادف شدید بالای ۶۰ درصد داشته یا ارکان اصلی خودرو عوض می شود لذا از لحاظ پلیس، ایمنی و استاندارد لازم را برای شماره گذاری ندارد و خریدار عملاً نمی تواند خودرو را تعویض پلاک کند. در این حال فروشنده پول خودرو را گرفته و خریدار متضرر می شود.

سرهنگ علی محمدی گفت: گاهی پیش آمده است که خودرو سرقتی بوده و و فروشنده متواری گشته است و مشکلات زیادی برای خریدار ایجاد شده است.

وی خاطرنشان کرد: در مواردی نیز هم فروشنده وکالت داده و خریدار تعویض پلاک نکرده و تخلفات رانندگی که طی این مدت مرتکب شده در کد ملی فروشنده نشسته و جریمه ها برای فروشنده آمده است.

سرهنگ محمدی تاکید کرد: اکیداً توصیه می کنیم فروشنده و خریدار خودرو باید حتما ابتدا به مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری مراجعه کرده و پس از کنترل مدارک مربوطه و خودرو تعویض پلاک نمایند.

رئیس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا یادآور شد: با توجه به مشکلات به وجود آمده برای خریداران و فروشندگان خودرو از گرفتن و دادن وکالت تعویض پلاک جدا خودداری کنند تا متضرر نشوند.

3 نظرات
  1. فرهمند می گوید

    در مورد حواله های خودرو هم دقت کنید، اخیرا در فروش حواله های خودرو هم دزدی و تقلب زیاد شده

  2. احمدآبادی می گوید

    از خرید خودروی دست دومم خودداری کنید اگر سررشته ای ندارید … الان ماشین صفر میخری پر از ایراده دیگه چه برسه به دست دوم

  3. کاشانی می گوید

    کلاهبرداری زیاد شده، دقت نکنی توی این معامله ها بشدت سرت کلاه میره…

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

14 − دو =