۸ ماشین برتر هیوندا در سال ۲۰۱۹

خودروهای برتر شرکت هیوندای در سال 2019

مقایسه محصولات شرکت هیوندا

به همین تازگی در ایالات متحده آمریکا رده بندی برای خودروهای هیوندا انجام گرفت که آنها را امتیاز بندی کردند. با در نظر گرفتن اینکه تنوع محصولات شرکت هیوندا بالاست بررسی های به عمل آمده جهت مقایسه خودروها از لحاظ قیمت، کیفیت و امکانات انجام گرفت و درنهایت هشت خودرو در این رده بندی جای گرفتند. در ادامه به معرفی این خودروها می پردازیم.

هیوندای اکسنت

قیمت پایه: ۱۴۹۹۵ دلار

اکسنت

برای یک سدان کوچک با موتور ۱٫۶ لیتری ۱۳۰ اسب بخاری به همراه ظاهر مناسب و امکاناتی مانند پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اوتو قیمت ۱۵ هزار دلار کاملا معقول به نظر می آید. براساس نظرسنجی که از رانندگان اکسنت به عمل آمد بیشتر آنها بر کیفیت سواری نرم و انعطاف پذیر و حضور امکانات مدرن در نمایشگر لمسی ۵ اینچی در مدل پایه و ۷ اینچی در حالت آپشن رضایت زیادی داشتند.

از نقاط منفی این خودرو می توان عملکرد کند جعبه دنده اتوماتیک، صدای زیاد موتور داخل اتاق، استفاده از پلاستیک سخت در تولید جزئیات کابین و فضای محدود برای سرنشین ردیف عقب را نام برد.

آیونیک

قیمت پایه ۲۲۴۰۰ دلار

آیونیک

قطعا بهترین سدان جمع و جور بازار جهانی خودرو آیونیک نیست اما با توجه به ویژگی های خاص خود می تواند یکی از بهترین های هیوندای باشد. این محصول با ۳ انتخاب در بخش پیشرانه ارائه می گردد:پلاگین هیبرید، تمام الکتریکی و هیبریدی.

طرفداران خاصی برای طراحی ظاهری محصول  به ویژه حالت فست بک آن وجود دارد. از جمله ایرادهای داخل کابین این خودرو استفاده از پلاستیک سخت و ترکیب رنگ نامناسب می باشد. ردیف دوم صندلی ها برای پای سرنشین فضای خوبی را ارائه می دهد. درهرصورت با پرداخت ۲۲ هزار دلار می توان یک خودروی آینده نگر را به مالکیت خود درآورد.

النترا

قیمت پایه: ۱۷۲۰۰ دلار

الانترا

النترا توانایی رقابت با برترین های کلاس خود یعنی مزدا۳ و کیا فورته را ندارد اما یک حریف دست و پا بسته هم به حساب نمی آید. بروزرسانی درآخرین مدل النترا باعث جذابیت بیشتر این محصول شده است.

انتخاب های متنوعی را در بخش پیشرانه مقابل مشتری قرار می دهد اما در قدرت مقابل محصولاتی مانند  ولوستر و مزدا ۳ کم می آورد و از نظر میزان مصرف سوخت نیز فورته و هوندا سیویک عملکرد بهتری دارا هستند. استفاده از پلاستیک سخت برای بخش های مختلف یکی از نقاط ضعف النترا در طراحی فضای کابین است.

توسان

قیمت پایه: ۲۳۲۰۰ دلار

توسان

 برای مشتریانی که علاقه مند به این کلاس با حداقل هزینه هستند یک شاسی بلند کاربردی محسوب می شود. این مدل را می توان نزدیک به خودروهایی مانند سوبارو فورستر، تویوتا راو۴، کیا اسپرتیج، مزدا سی اکس-۵ و هوندا سی آر-وی در نظر گرفت.

این خودرو در شهر برای هر ۱۰۰ کیلومتر ۱۰٫۲ لیتر و در بزرگراه ۷٫۸ لیتر سوخت مصرف می کند. این آمار در مقایسه با تویوتا راو۴ هیبریدی یا سی آر- وی بالاتر است در حالیکه خودروهای نامبرده پیشرانه قدرتمندتری در مقایسه با توسان دارند.

اما توسان برای بخش خاصی از بازار یک انتخاب مناسب با طراحی قابل قبول ارائه می دهد و این امتیازی است که نمی توان آنرا فراموش کرد.

سوناتا

قیمت پایه: ۲۲۵۰۰ دلار

سوناتا

در کلاس سدان های سایز متوسط قطعا تویوتا کمری و هوندا امورد در صدر لیست قرار خواهند گرفت اما سوناتا فاصله زیادی با آنها ندارد و با اقتدار رتبه سوم را به خود اختصاص خواهود داد و البته اگر برچسب قیمت را هم لحاظ کنیم آنوقت صدر جدول به سوناتا اختصاص خواهد یافت. البته مزدا۶ و کیا اپتیمت هم رقبای سرسختی هستند.

در ارائه نسخه هیبرید سوناتا هیوندای عمکلرد موفقی داشته و یک محصول ۲۵ هزار دلاری را با عملکرد بی نظیر موتور ارائه می کند.

فضای داخل کابین این محصول هم نمره بالایی را کسب کرده است و یکی از بهترین های کلاس خود می باشد. استفاده از مواد باکیفیت و دقت در جزئیات منظره فوق العاده ای را پیش روی مخاطب قرار می دهد. همچنین این خودرو نمرات بسیار بالایی در زمینه ایمنی کسب کرده است.

سانتافه

قیمت پایه: ۲۵۷۵۰ دلار

سانتافه

مسلما سانتافه یک انتخاب برتر البته بعد از گزینه هایی مانند هوندا پاسپورت، مزدا سی اکس-۹، تویوتا هایلندر هیبرید و کیا تلوراید است. این خودرو در مدل سال زیباتر از قبل شده و قیمتی قابل توجهی دارد. از ویژگی های شاخص این خودرو امکانات ایمنی کامل، سیستم سرگرمی با کاربری آسان و فضای کابین بزرگ و جادار را می توان نام برد.

هیوندای کونا

قیمت پایه: ۱۹۹۹۰ دلار

کونا

برای افرادی که طرفدار کراس اوورهای جمع و جور با ظاهر آینده نگر می باشند این محصول گزینه بسیار مناسبی است. این خودرو مدل های متنوعی دارد از جمله کونا الکتریک با برد حرکتی ۴۱۵ کیلومتر که توجه مارا به خود جلب می کند.

این محصول در حالت استاندارد به شکل محور جلو ارائه می گردد اما گزینه تمام چرخ محرک نیز برای آن قابل سفارش می باشد. کونا لیست بلندی از امکانات استاندارد در بخش کابین و قابلیت های هوشمند همراه خود را داراست.

هیوندای ولوستر

قیمت پایه: ۱۸۵۰۰ دلار

ولوستر

در مدل ۲۰۱۹ جدید این خودرو بیشتر از قبل به ویژه برای نسل جوان جذاب تر است. هر چند در این کلاس هم رقبای قدرتمندی مانند گلف جی تی آی حضور دارند اما کار رقبا با  قیمتی که این محصول دارد سخت می شود.

ولوستر N که تریم اسپرت این خودرو به حساب می آید ۲۷۵ اسب بخار خروجی دارد و این آمار از یک تپنده توربوشارژ ۲ لیتری ۴ سیلندر حاصل شده است. ولوستر یک دلبر آهنی تمام عیار با طراحی زیبا می باشد.

4 نظرات
  1. عبدی می گوید

    فقط سانتافه میتونه جذبم کنه

  2. رضا انصاری می گوید

    هم تکنولوژی ماشینا پیشرفتس هم شکل همشون خیلی قشنگه. اکثرشون هم جوون پسنده

  3. وحید امینی می گوید

    با توجه به درآمدشون، با اون همه امکاناتی که ماشینا دارن قیمتشون خیلی خوبه

  4. هلیا بشیری می گوید

    ولوستر عالیههه مخصوصا واسه خانما 🙂

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

15 + هشت =