بی‌ام‌و ۶ هزار نفر از کارکنانش را اخراج می‌کند

گزارش‌ها نشان می دهد که بی‌ام‌و قصد دارد به‌زودی ۶ هزار نفر از کارکنان خود را اخراج کند. هدف از این اقدام، کاهش هزینه‌های شرکت بیان شده است.

اخراج ۵ تا ۶ هزار نفر از کارکنان بی‌ام‌و

بی‌ام‌ و قصد دارد بین ۵ تا ۶ هزار نفر از کارکنانش را که شامل مدیران رده‌بالا نیز هستند را به‌منظور کاهش هزینه‌های شرکت در آلمان اخراج کند. براساس گزارشی که در یکی از روزنامه‌های آلمانی منتشر شده، مدیر بخش مالی بی‌ام‌و، نیکولاس پیتر تا پیش از پایان سال ۲۰۱۹ این تعداد را اعلام خواهد کرد. اخراج این تعداد از کارمند تا سال ۲۰۲۲ به‌طور کامل انجام خواهد گرفت.

بی‌ام‌و

بی ام و  با اخراج کارکنانش چه هدفی دارد؟

بنابر برخی گزارش‌ها، یکی از اعضای هیئت مدیره‌ی بی‌ام‌ و نیز جزو افرادی است که در برنامه‌ی جدید از سمت خود برکنار خواهد شد. بی‌ام‌و در واکنش به این گزارش‌ها اعلام نموده است که شرکت با این اقدامات قصد دارد تمرکز خود را روی آینده و افزایش بهره وری قرار دهد. بی‌ام‌ و برای کاهش هزینه‌های خود تنها به کاهش تعداد کارکنان اکتفا نکرده است؛ اوایل سال جاری میلادی گزارشی منتشر شد که نشان می‌داد، بی‌ام‌و برای کاهش هزینه‌ها اقدام به توقف تولید تعدادی از مدل‌های کم‌فروش خود خواهد نمود.

بی‌ام‌و

توقف تولید مدل های کم فروش بی‌ام‌و

نام محصولاتی همچون سری ۲ کانورتیبل، سری ۸، نسخه‌ی استاندارد سری ۷ و  Z4در میان خودروهایی که تولید آن‌ها متوقف خواهد شد، به چشم می‌خورد. بی‌ام‌و با به پایان رسیدن تولید نسل فعلی این خودروها، دیگر نسل جدید از آن‌ها را معرفی نخواهد کرد. احتمالا کراس‌اور کوپه‌ی X2 نیز بعدا به این فهرست افزوده خواهد شد. بی‌ام‌ و قبلا هم سابقه‌ی توقف تولید محصولات کم‌فروشی مثل سری ۱ سه در، سری ۳ گرن توریزمو و سری ۲ گرن تورر را دارد.

نظرات خود را با در میان بگذارید …

2 نظرات
  1. زانیار می گوید

    دیگه وقتی بی ام و شش هزارتا اخراج کنه چه انتظاری از ایرانخودرو و سایپا میره…

  2. کاملی می گوید

    فکر کنم x3 از پرفروش ترین های بی ام و باشه، این ماشین واقعا یکتاست

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × 3 =