معرفی ۵ محصول برتر برای از بین بردن بوی بد داخل خودرو

چطور از شر بوی بد داخل خودرو خلاص شویم؟

پاکیزگی کابین خودرو باعث شادابی سرنشینان شده و سفر را لذت بخش می کند، در نقطه مقابل بوی بد داخل خودرو می تواند آزار دهنده باشد. بنابراین پاکیزگی خودروها به علت استفاده روزانه از آنها بسیار با اهمیت است. اگر خودروی شما بوی نامطبوع به خود گرفته به طوری که سوار شدن بر خودرو را تبدیل به یک عذاب می کند ابتدا باید علت این بو را بیابید و سپس برای از بین بردن آن اقدام کنید .

در ادامه قصد داریم شما را با پنج محصول برتر برای از بین بردن بوی نامطبوع داخل خودرو آشنا کنیم …

چند راهکار ساده برای رهایی از بوی بد داخل خودرو:

-در ابتدا پیشنهاد می کنیم دلیل اصلی بوی نامطبوع را بیابید. گاهی بوی نامطبوع ناشی از رطوبت است که به علت موکت یا کف پوش خیس که بر اثر گذاشتن کفش خیس یا ریختن مواد غذایی، ایجاد می گردد.

-اگر مرتب داخل ماشین سیگار بکشید بوی سیگار همیشه داخل ماشین ماندگار می شود، بهتر است این کار را بیرون از ماشین انجام دهید.

-خودرویتان را مرتب جارو بکشید و تکه های مواد غذایی و … را جارو و تمیز کنید. گاهی بوی بد داخل خودرو به علت ریخته شدن غذا و خوراکی در خودرو شماست. با استفاده از شامپو یا مواد پاک کننده، مواد ریخته شده بر روی کف پوش یا صندلی را پاک کنید .

-از خوشبو کننده ها استفاده کنید. یک خوشبو کننده مناسب می تواند رایحه ای مطلوب و خوشایند را جایگزین بوی بد داخل خودرو کند.

-از موارد آزار دهنده دیگری که غالبا در خودروها وجود دارد ، بوی کهنگی است. بوی کهنگی بیشتر در زمان روشن کردن بخاری یا کولر خودرو به مشام می رسد و دلیل آن ، به وجود آمدن کثیفی و کپک در لوله های انتقال هوا به کابین می باشد.

در بخش بعدی پنج محصول برتر که مورد توجه کاربران بسیاری قرار گرفته است را معرفی می کنیم. این محصولات سیستم تهویه هوا را ضد عفونی کرده و کلیه بوی بد داخل خودرو را از بین می برند. محتویات این محصولات بوی ناشی از باکتری و قارچ و میکروب را از بین برده و رایحه دل پذیری در فضا پخش می کنند.

اسپری آنتی باکتریال و تمیزکننده داخل دریچه تهویه هوای داخل خودرو رایحه سیب سوناکس-Sonax

اسپری آنتی باکتریال و تمیزکننده داخل دریچه تهویه هوای داخل خودرو رایحه سیب سوناکس-Sonax

این محصول با وارد شدن به دریچه های کولر و هواکش خودرو تمامی باکتری ها و میکروب ها رو از بین می برد و بوی بد داخل خودرو بر اثر این موارد از دریچه ها همراه با باد خارج می شود.

اسپری آنتی باکتریال سیستم کولر مفرا

اسپری آنتی باکتریال سیستم کولر مفرا

اسپری ضامن دار آنتی باکتریال سیستم کولراست که خاصیت ضد حساسیت با قابلیت بوزدایی و ضد عفونی کنندگی سیستم کولردارد. این محصول مناسب برای خودرو هایی که سرنشینان خردسال و حیوانات خانگی دارند می باشد. اسپری آنتی باکتریال سیستم کولر مفرا با وارد شدن به دریچه های کولر و هوای خودرو تمامی باکتری ها و میکروب ها را از بین می برد و بوی بد داخل خودرو را که از دریچه ها همراه با باد خارج می شود را نیز از بین می برد.

اسپری تمیزکننده آنتی باکتریال داخل خودرو دیورتکس-Divortex

اسپری تمیزکننده آنتی باکتریال داخل خودرو دیورتکس-Divortex

این محصول یک ضد عفونی کننده و تمیز کننده سریع بهداشتی است که برای سیستم های تهویه مطبوع خودرو و قطعات داخل خودرو طراحی شده است. مواد فعال در این محصول با کیفیت می باشند.

یون های نقره ای ضد باکتری موجود در محتویات آن از بازسازی بوها جلوگیری می کند. این محصول به طور کامل سیستم تهویه هوا را ضد عفونی کرده و تمام بوها را از بین می برد.

این محصول از بوی ناشی از باکتری ها، قارچ ها و میکروب ها و از واکنش های آلرژیک جلوگیری می کند و رایحه دلپذیری در فضا پخش می کند.

اسپری آنتی باکتریال و تمیزکننده داخل دریچه تهویه هوای داخل خودرو رایحه اوشن فرش سوناکس-Sonax

اسپری آنتی باکتریال و تمیزکننده داخل دریچه تهویه هوای داخل خودرو رایحه اوشن فرش سوناکس-Sonax

این محصول با وارد شدن به دریچه های کولر و هواکش خودرو تمامی باکتری ها و میکروب ها رو از بین می برد و بوی بد داخل خودرو را از بین می برد.

با استفاده از اسپری آنتی باکتریال و تمیزکننده داخل دریچه تهویه هوای خودرو سریعا و بطور کامل اثر هر گونه بوی نامطبوع و باکتری از بین می رود.

اسپری آنتی باکتریال و تمیزکننده دریچه تهویه هوای داخل ماشین پاور

اسپری آنتی باکتریال و تمیزکننده دریچه تهویه هوای داخل ماشین پاور

این محصول با وارد شدن به دریچه های کولر و هواکش خودرو تمامی باکتری ها و میکروب ها رو از بین میبرد و علاوه بر اینکه محصولی بسیار کارآمد است دارای قیمت ارزان و مناسبی است.

6 نظرات
  1. اسماعیلی می گوید

    یک راهم اینه که یه ظرف کوچیک از دونه های قهوه رو توی ماشین قرار بدیم، خیلی خوب بوی بد رو جذب خودش میکنه

  2. بهشتی می گوید

    من پاور استفاده کردم برای ماشینم و راضی بودم

  3. میلاد می گوید

    من حداقل ماهی یکبار ماشینمو میدم کارواش و توشویی ، ماشین هم بنظرم مثل همه چیز نیاز به رسیدگی داره

  4. سجاد می گوید

    لطفا یه فیلم آموزشی هم راجع به طریقه مصرف این اسپری ها بذارید . من دقیقا متوجه نشدم روش مصرفشونو

  5. امین می گوید

    پاور استفاده کردم و تا یمدت خوب بود ولی باز مثل قبل شد ماشینم، ولی ناگفته نماند که قیمتش خیلی خوبه

  6. پویان هدایت پور می گوید

    سوناکس رو استفاده کردم، بوی سیگار رو از بین برد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × 2 =