پاک کردن آدامس و خداحافظی با لکه‌های چسبناک!

پاک کننده های مخصوص مواد چسبنده برای تمیز نگه داشتن خودروتان به شما کمک میکند.

کثیف شدن خودرو با وجود اینکه امری اجتناب نا‌پذیر است ولی در عین حال بسیار ناخوشایند است. بدیهی است که بدنه و بخش داخلی خودرو شما به جهت مسافرت و رفت و آمد‌های مکرر در معرض صدمات بسیاری قرار گیرد. بیشتر مواقع مواجه شدن با لکه‌های چسبناک ایجاد شده که به راحتی از بین نمی‌روند آزار‌دهنده است. سعی برای پاک کردن آدامس و مواد چسبناک دیگر به وسیله دستمال خشک و یا مرطوب ، فقط موجب اتلاف وقت و انرژی می ‎شود.

برای افزایش طول عمر ماشین لازم است که بخش‌های داخلی مانند داشبورد، سقف و بدنه خودرو به درستی نظافت و نگهداری شود. از آنجایی که جنس بدنه خودرو و بخش داخلی آن متفاوت است لازم است که از پاک‌کننده مخصوص هر بخش به صورت جداگانه استفاده کنید. بسیاری معتقدند که استفاده از موادی مانند الکل، تینر، نفت، بنزین، استون، پارافین و سفیدکننده های قوی برای نظافت خودرو می‌تواند کافی باشد. لازم است به این موضوع توجه داشته باشید که استفده از این مواد بدون شک به خودرو شما آسیب میزند. برای پاک کردن چسب و مواد چسبناک از بخش‌های پلاستیکی، شیشه‌ها، چراغ‌ها و بدنه خودرو نمی‌توان از شوینده‌های معمولی استفاده کرد.

 

پاک کردن آدامس و چسب

 

همه ما به دنبال تمیز نگه داشتن خودرو خود هستیم. اگرچه اولین راه‌حلی که به ذهن می‌رسد، رفتن به کارواش است. مواردی مانند زمانبر بودن و یا اینکه تنها بخشی از خودرو دچار کثیفی شده باشد موجب می‌شود که مراجعه به کارواش چندان اقتصادی به نظر نرسد. از طرفی پاک کردن اثر مواردی ماننده قیر، صمغ یا شیره درخت و یا حتی اثر چسب و آدامس با یک شستشوی ساده ممکن نیست.

اگر شما نیز با مشکلاتی مانند پاک کردن چسب مواجه شده‌اید استفاده از پاک کننده های مخصوص مواد چسبناک که به جهت مراقبت و نظافت خودرو در‌دسترس هستند برای شما انتخاب مناسبی است. این قبیل کالا‌ها به دلیل قدرت پاک کنندگی بالا میتواند در جهت تمیز نگه داشتن خودروتان به شما کمک کند. این محصولات در فروشگاه های لوازم خودرو گنجی پخش موجود میباشد و در دسترس همگان قرار دارد.

 

پاک کننده مواد چسبناک چیست؟

به طور کلی پاک کردن چسب و لکه های چسبناک کار دشواری است. ممکن است برای کاری شخصی ناچار به پارک خودرو زیر درخت شده باشید و دیدن شیره درخت بر روی خودرویتان شما را آزرده باشد و برای پاک کردن صمغ درخت راه‌حلی نیافته باشید. برای پاک کردن آدامس و یا قیر از روی لاستیک خودرو که به راحتی با آب و یا حتی با مواد شوینده از بین نمی‌‌روند میبایست از پاک کننده مناسب استفاده کرد. از طرفی باید توجه داشت که مواد پاک کننده استاندارد باشند زیرا در غیر این‌صورت ممکن است باعث خرابی رنگ شوند. به همین جهت استفاده از پاک کننده‌های مخصوص به مواد چسبناک ضروری است.

 

پاکردن آدامس و مواد چسبناک از خودرو

 

معرفی ۵ پاک کننده برتر مواد چسبناک: 

در این بخش به معرفی برترین‌ها در این زمینه و توضیحاتی راجع به آن‌ها می‌پردازیم.

پاک کننده رزین و صمغ درختان مفرا Mafra

صمغ و رزین به تنهایی روی بدنه مشکلی ایجاد نمی کند اما اگر مدتی روی سطح بدنه خودرو باقی بماند باعث آسیب به رنگ بدنه و کم رنگ شدن آن می شود. پاک کننده رزین و صمغ درختان مفرا بدون آسیب رساندن به بدنه ماشین اثرات نمک و گچ آب و رزین و صمغ درختان و حشرات را از روی بدنه و شیشه خودرو شما از بین می برد و دارای خاصیت پاک کنندگی بالایی است.

قیمت و خرید پاک کننده رزین و صمغ مفرا

پاک کردن صمغ درخت و رزین از خودرو

اسپری پاک کننده استیکر برچسب و اثر چسب از بدنه خودرو دی جی DG

برند دی جی DG به طور متمرکز در زمینه لوازم جانبی خودرو فعالیت دارد و محصولات متنوعی برای مراقبت و نظافت خودرو تولید کرده است. در بین این محصولات می توان به اسپری پاک کننده استیکر برچسب و اثر چسب از بدنه خودرو دی جی DG اشاره کرد که برای پاک کردن چسب بسیار مناسب است. این کالا روی انواع بدنه خوردو با هر رنگی قابل استفاده می باشد و هیچ گونه آسیبی به رنگ بدنه وارد نمی کند.

قیمت و خرید پاک کننده اثر چسب از بدنه خودرو دی جی

پاک کردن چسب از روی خودرو

پاک کردن آدامس با استفاده از تمیزکننده و اثر آدامس از روی تمامی سطوح خودرو KI-GUM

پاک کردن آدامس، شکر، کارامل و … از روی سطح کار مشکلی است اما با استفاده از تمیزکننده و از بین برنده اثر آدامس و مواد شیرین دیگر از روی تمامی سطوح خودرو KI-GUM بدون برجای گذاشتن لکه و یا هیچ اثری و بدون آسیب رساندن به بافت سطح میتوان لکه ها را به راحتی از بین برد.

قیمت و خرید تمیزکننده مواد شیرین چسبناک خودرو KI-GUM

پاک کردن آدامس از خودرو

اسپری فوم پاک کننده اثر حشرات-قیر-شیره یا صمغ درختان خودرو ترتل واکس-Turtle Wax

اسپری فوم پاک کننده اثر حشرات-قیر-شیره یا صمغ درختان خودرو ترتل واکس-Turtle Wax، قابل استفاده برای پاک کردن صمغ درخت و از بین بردن انواع آلودگی های محیطی، لکه ها، قیر و نمک جاده است. بطور گسترده و با سرعت، مناطق بزرگی را پوشش داده و بدون بر جای گذاشتن هیچ رگه و یا اثری تمامی آلودگی ها را پاک می‌کند.

قیمت و خرید فوم پاک کننده حشرات-قیر-صمغ خودرو ترتل واکس

پاک کردن صمغ درخت از بدنه خورو

پاک کننده حشرات سوناکس Sonax

اسپری پاک کننده حشرات سوناکس محصولی فوق العاده برای تمیز کردن حشرات خشک شده بر روی شیشه، کروم و سطوح پلاستیکی می باشد. این محلول عاری از هر گونه حلال است. این کالا هیچ گونه آسیبی به بدنه خودرو وارد نمی کند و یک تمیز کننده رسوبات فوق العاده است.

قیمت و خرید پاک کننده حشرات سوناکس

پاک کردن حشرات خشک شده از خودرو

سوالات متداول پیرامون پاک کننده مواد چسبناک:

پاک کننده مواد چسبناک چیست؟

این محصولات دارای قدرت پاک کنندگی بالا و متناسب با اصول و استاندارد‌های نگهداری از خودرو هستند و برای از بین بردن مواد چسبناک مورد استفاده قرار می‌گیرند.

آیا پاک کردن مواد چسبناک با آب کار راحتی است؟

در بیشتر مواقع مواد چسبناک با آب پاک نمیشوند و یا از خود ردی به جای میگذارند که موجب تلف شدن وقت و انرژی می‌شود.

بهترین راهکار برای پاک کردن آدامس یا مواد شیرین چسبناک چیست؟

پاک کردن آدامس و مواد چسبناک شیرین چه در منزل و چه در خودرو کار دشواری است ولی با استفاده از محصول KI-GUM بدون صرف انرژی میتوان اثر این مواد را از بین برد.

آیا پاک کننده های مواد چسبناک موجب آسیب به رنگ خودرو میشوند؟

در صورت استفاده از پاک کننده‌های غیر استاندارد مانند: الکل، تینر، نفت، بنزین، استون، پارافین و سفیدکننده های قوی می‌تواند به رنگ خودرو آسیب جدی وارد کند.

چطور صمغ درخت و رزین را از روی خودرو پاک کنیم؟

صمغ و رزین اگر برای مدتی روی بدنه خودرو باقی بماند باعث آسیب به رنگ بدنه و کم رنگ شدن آن می شود. محصول تمیز‌کننده مفرا علاوه بر صمغ و رزین میتواند اثر گچ‌آب و حشرات را نیز از بین ببرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × 2 =