رونمایی لندکروز از مدل “هریتیج” لندکروز ۲۰۲۰ که تنها ۱۲۰۰ عدد از آن ساخته می شود

تویوتا ۶۱ سال پیش لندکروز را به جامعه بین‌الملل معرفی نمود و هم اکنون بعد از گذر از دهه ششم زندگی‌اش با رونمایی از نسخه “هریتیج ۲۰۲۰” و با موتوری v8 تولد خود را جشن گرفت.

زمانی که خودروسازهای بین‌الملل نسخه‌ای ویژه و مناسبتی‌شان را به نمایش می گذارند، نمی‌توان از آنها گذشت. از طرفی این  SUV ویژه در روزهای آینده در نمایشگاه شیکاگو معرفی خواهد شد.

نسخه هریتیج ادیشن لندکروز با ۵ عنصر ویژه در طراحی خارجی بسیار زیباتر به نظر می‌رسد. نوارهای نقره‌ای یا عناصر مشکی روی این خودرو طراحی جدیدی محسوب نمی‌شوند، اما برجستگی‌های کرومی و جلو پنجره مشکی خودرو در این نما به متفاوت شدن ظاهر لندکروز کمک کرده‌اند. در بخش جانبی و آینه‌ها نیز همین نما دیده می‌شود.

در این خودرو رینگ‌های بزرگ ۱۸ اینچی آلومینیومی برنز رنگ بسیار هنرمندانه و با سلیقه انتخاب شده‌اند.

در زیر درب کاپوت نیز موتور ۵٫۷ لیتری ۸ سیلندر با گشتاور ۵۴۵ نیوتن‌متر ۳۸۱ اسب‌بخار قدرت داشته و با یک سامانه انتقال قدرت ۸ سرعته خودکار هماهنگ است. خودرو با قابلیت محرک چهارچرخ فول تایم ارائه شده و به سیستم کمکی حرکت در سربالایی و گذر از شیب مجهز است و اینگونه بر قابلیت‌های آفرودی این خودرو افزوده است.

در فضای داخلی خودرو نیز شاهد پوشش چرم تیره با دوخت‌های بخیه‌ای برنزی هستیم تا هماهنگی برون و درون به حد اعلا برسد. این خودرو به طیف وسیعی از سامانه‌های ایمنی مجهز خواهد شد.

خبرها حاکی از آن است که تنها ۱۲۰۰ دستگاه از این خودرو ساخته خواهد شد.

5 نظرات
  1. شمائی می گوید

    همه خودروساز ها روز به روز آپشن جدید به خودروهاشون اضافه میکنن، خودروسازهای ماهم روز به روز به فکر اینن چجوری قطعه آشغال تر بخرن که قیمت تموم شده براشون کمتر بشه….حالا باز برید شش تا خودروی پیش فروش تحویل سال ۹۹ بخرید…طرحای دهه فجرم نزدیکه…فراموش نشه!

  2. ali24 می گوید

    تویوتا همیشه متفاوت بوده و لند کروز که دیگه گل سرسبد محصولاتش هست…

  3. واحدی می گوید

    هیچ نقصی نمیشه گذاشت رو این ماشین، فوق العادس

  4. davodi می گوید

    به امید روزی که صنعت خودروسازیمون جمع بشه کلا تا چهارتا ازین ماشینا وارد کنن

  5. قاسم پور می گوید

    لند کروز منحصر بفرده، فنی ، ظاهری همه چیش خوبه…

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دوازده + پنج =