شرایط فروش اقساطی سایپا کوئیک اعلام شد

فروش اقساطی سایپا کوئیک

پیش فروش گروه خودروسازی سایپا

با صدور مجوز افرایش قیمت و عرضه خودرو توسط خودروسازان با قیمت کمتر از ۵ درصد قیمت بازار قرار بود قیمت‌ها در بازار کنترل شود و سودی که به جیب دلالان و مافیای خودرو می‌رود به جیب خودروساز و مردم عادی بازگردد، اما نه تنها قیمت خودرو دوباره افزایش یافت بلکه فاصله قیمت کارخانه و بازار زیاد شد و قولی که وزیر صنعت داد عملی نشد. خودروسازان نیز در طی چند ماه گذشته با توقف عرضه خودرو به بازار، باعث افزایش بیشتر قیمت خودرو شدند. آیا در چنین وضعیتی شرایط فروش سایپا می تواند آبی بر آتش بازار خودرو باشد؟

درپی اطلاعیه انتشار یافته از سوی گروه سایپا، دکتر عبدالله بابایی نماینده ویژه مدیرعامل گروه سایپا در فروش و خدمات پس از فروش اعلام کرده است:

جهت کنترل قیمت ها در بازار و حمایت از مشتریان واقعی بازار شب عید، گروه خودروسازی سایپا پیش فروش سایپا کوئیک را اعلام کرده است.این شرکت با مجوز وزارت صنعت، معدن و تجارت ۲۰ درصد از ظرفیت تولید خود را با قیمت اعلامی سازمان حمایت در این طرح پیش فروش خواهد کرد.

به گفته بابایی هر مشتری می تواند با کد ملی و کد پستی در این پیش فروش یک خودرو سایپا کوئیک خریداری کند.

سایپا کوئیک

طرح فروش سایپا کوئیک _ سوم آذرماه ۹۸

گروه خودروسازی سایپا در حدود یک ساعت قبل از ارائه طرح فروش سایپا کوئیک با رینگ فولادی و بدون فرمان برقی با قیمت ۶۱ میلیون و ۲۲۰ هزار تومان و با ارائه ۵ میلیون تومان تسهیلات به متقاضیان خبر داد. این طرح فروش با شرط باقی ماندن سند خودرو برای یکسال در رهن شرکت ارائه گردیده است و نحوه پرداخت با ارائه ۳ چک چهارماه خواهد بود.

برخی از متقاضیان از عدم تحویل خودروهای فروش فوری خود، پس از هفت ماه ثبت نام خبر می دهند، با این حال شرکت تاریخ تحویل سایپا کوئیک را ۳۰ روز پس از پذیرش اسناد عنوان کرده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

14 − پنج =