سایپا کوییک R ؛ دستپخت جدید پارس خودرو

چندی پیش خبر عرضه مدلی جدید از سری خودروهای کوییک توسط سایپا رسانه ای شده بود، محصولی که در ابتدا به نظر می رسید تحت عنوان کوییک کراس راهی بازار گردد، اما اکنون مشخص شده که این خودرو کوییک R نام خواهد گرفت و پیش فروش آن به تازگی توسط سایپا آغاز شده است.

به گفته علی شیخ زاده، مدیرعامل گروه صنعتی پارس خودرو: از آنجا که خودرو کوئیک به دلیل شرایط ظاهری مورد استقبال جوانان و بانوان قرار گرفته، در مدل جدید تغییراتی در رنگ‌های بیرونی و داخلی این خودرو ایجاد شده تا به جذابیت ظاهری آن افزوده شود.
به دلیل نگاه سرمایه‌ای به خودرو در سالیان گذشته، “سفید” رنگ غالب در خودروهای کشور بوده است اما گروه خودروسازی سایپا در ادامه روند تحول‌گرای و جدید خود تصمیم گرفته است که محصول کوئیک را علاوه بر رنگ‌های معمول، با مدل‌های دو رنگ در بدنه خارجی و تریم داخلی نیزعرضه و تولید نماید.

کوییک R
مدیرعامل پارس خودرو گفت: «البته به جز تغییر رنگ در بدنه بیرونی و تریم داخلی کوئیک آر (QUIK-R) نسبت به کوئیک (QUIK) برخی آپشن‌ها مانند رینگ آلومینیومی نیز به این خودرو اضافه شده تا به جذابیت ظاهری آن کمک کند.»

کوییک R

این اظهارات در ارتباط  با تنوع رنگ در حالی مطرح می گردد که شعبه دیگر گروه خودروسازی سایپا (سایپا سیتروئن) همزمان با اجرای برجام تصمیم گرفته بود تا امکان انتخاب رنگ را از خریداران و مشتریان سیتروئن C3 گرفته و این محصول را در فاز نخست تنها در نمونه سفید رنگ تولید کند. در نهایت نیز چنین تصمیمی منجر به تولید حدود ۲۰۰۰ دستگاه سیتروئن C3 سفید رنگ با سقف قرمز شد.

کوییک R

در ادامه، هنوز قیمت کوییک R و اطلاعات تکمیلی به صورت رسمی اعلام نشده است و مشخص نیست که مشتریان سایپا باید برای داشتن رنگ های متنوع و رینگ آلومینومی باید چه هزینه را افزون بر قیمت نسخه ساده کوییک بپردازند اما پس از اعلام جزییات بیشتر در این خصوص، اطلاعات تکمیلی به همین خبر افزوده خواهد گردید.

2 نظرات
  1. جوادی می گوید

    کلاغو دارن رنگ میزنن جای طوطی بفروشن….

  2. شاهین55 می گوید

    الان دو روز دیگه میشه مثل هزینه طراحی صندوق ۲۰۶، صداش درمیاد و میفهمیم بابت یه تغییر رنگ چقدر پول مفت هزینه شده….

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × چهار =