تیبا ۲ پلاس ؛ محصول ناشناخته و جدید سایپا

شاید تنها در کشور ما بتوان خودروسازانی را یافت که شجاعت لازم برای نادیده گرفتن تمام اصول مارکتینگ را پیدا کرده اند. این خودروسازان حالا به درجه ای از اطمینان از فروش محصولات خود رسیده اند که ابتدا خودرویی مجهول الهویه به نام تیبا ۲ پلاس را پیش فروش می کنند و سپس با چند تصویر بی کیفیت و بدون اعلام جزئیات رسمی از مشتری انتظار دارند که وجوه درخواستی را به حساب شرکت واریز نماید. مسائلی همچون مدت زمان تحویل، کیفیت یا ایمنی نیز که به کلی از دستور کار خودروسازان وطنی خارج شده است.

در آخرین مورد از این دست شاهکارها؛ در پیش فروش ۱۲ آبان ۹۸ سایپا شاهد ارایه سه محصول جدید از سایپا با نام های تیبا ۲ پلاس، کوییک آر (Quik R)و وانت نیسان با موتور جدید دیزلی یورو ۵ بودیم.

تیبا 2 پلاس

طبق تصاویری که منتشر شده است، “تیبا ۲ پلاس” همان نسخه قدیمی تیبا هاچ بک است که به صورت آپشنال از سوی گروه خودروسازی سایپا عرضه خواهد شد.

در تصاویر درج شده شاهد این هستیم که آپشن‌هایی مانند: سنسور دنده عقب، رینگ اسپرت، دیفیوزر سپرهای عقب و جلو، روف ریل، مانیتور داخلی، صندلی‌ های چرم و کفپوش قالبی فابریک به این خودرو اضافه شده است.

تیبا 2 پلاس

 

نصب برچسب “کراس” روی درب این خودرو و طرح استیل دور جلو پنجره نیز از نکات قابل توجه است. علاوه بر طراحی ظاهری، شاهد انتشار تصویری از کابین آن نیز هستیم. در کابین این خودروی سایپا شاهد حضور مانیتور هستیم، همچنین برای آن روکش چرمی صندلی ها در نظر گرفته شده است. از دیگر تغییرات این خودرو در مقایسه با نسخه استاندارد می توان به کفپوش قالبی فابریک اشاره نمود. انتظار می رود در آینده سایپا اطلاعات رسمی از این خودرو منتشر کند.

نظر شما در ارتباط با خودروی جدید سایپا (تیبا ۲ پلاس) و آپشن های اضافه شده در این خودرو چیست؟

1 نظر
  1. جعفری می گوید

    این ماشین بیس اش ناامن و مشکل داره، وجود این آپشناهم نمیتونه چیزیو عوض کنه…

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

16 − ده =