آیا کارواش بدون آب را به طور کامل می‌شناسید؟

کارواش بدون آب چیست و چه کاربردی دارد؟

با توجه به مشغله‌های امروزی، هر کسی وقت کافی برای شستشوی خودروی خود ندارد، در نتیجه بیشتر افراد ترجیح می‌دهند تا به کارواش بروند و یا خودرو را به حال خود رها می‌کنند. اما بهتر است بدانید که در این مواقع می‌توانید از کارواش بدون آب جهت تمیزی قسمت‌های کوچکی از خودروی خود، بهره ببرید. امروزه محصولات بسیار گوناگونی برای نظافت و نگهداری از خودرو روانه‌ بازار شده‌اند که بسیاری از آن‌ها کارا می‌باشند. اما همانطور که شاهد پیشرفت صنعت خودروسازی هستیم، این نکته نیز قابل توجه است که صنعت دیتیلینگ به موازات صنعت خودروسازی رو به رشد است. پس در هر زمینه و برای هر قسمتی از خودرو که شما نیاز به محصول مراقبتی دارید، با اندکی جستجو، محصول متناسب با معیارهایتان را پیدا خواهید کرد. ما در این مقاله شما را با محصولات کارواش بدون آب آشنا خواهیم نمود.

مشاهده قیمت و خرید انواع اسپری کارواش بدون آب

 

کارواش بدون آب چیست؟

در نگاه اول امکان دارد کارواش بدون آب محصولی غیر واقعی برای شما به نظر برسد، اما در واقع این محصولات برای راحت‌تر شدن پروسه‌ شستشوی خودرو در نظر گرفته شده‌اند. استفاده از این محصولات، بسیار راحت و آسان بوده، در نتیجه می‌توانید با صرفه‌جویی در مصرف آب و همچنین وقت، خودروی خود را زود به زود تمیز نمایید. حتی در زمانی که آب برای شستشوی خودروتان وجود ندارد، نگران نباشید؛ برای از بین بردن آلودگی‌های موجود بر روی بدنه، می‌توانید از کارواش بدون آب تمیز کننده بدنه خودرو استفاده نمایید. کارواش بدون آب، حاوی مواد بسیار گوناگونی است که از جمله می‌توان به مواد شوینده و واکس اشاره کرد. همین موضوع سبب می‌شود تا با استفاده از این محصولات تمیزی و براقیت را برای بدنه‌ خودروی خود به ارمغان آورید. این محصولات قدرت پاک کنندگی بالایی دارند و می‌توانند تمامی آلودگی‌های انباشته شده را به راحتی وسریع از بین ببرند. محتویات واکس این محصولات سبب می‌شود تا پس از استفاده از آن‌ها براقیت و درخشندگی بسیاری را به خودرو می‌دهد.

کاربرد اسپری کارواش بدون آب

نحوه‌ استفاده از کارواش بدون آب

در ابتدا باید در نظر داشته باشید که حوله و یا دستمال مایکروفایبر که از آن استفاده می‌کنید، بسیار مهم  است. چرا که باید  از محصولی استفاده کنید که کثیفی که از روی سطح بر می‌دارد را در خود نگه دارد و مجدد سطح را کثیف نکند. نکته‌ مهم در استفاده از کارواش بدون آب نیز همین موضوع است. می‌توانید حوله مایکروفایبر مورد استفادتان را از وسط تا کرده و آن را مجدد تا کنید تا هشت قسمت شود. سپس با یک قسمت از آن، سطح را که کارواش بدون آب بر روی آن اسپری شده است، تمیز نمایید. از هر ۸ قسمت دستمال استفاده کنید. سپس آن را کنار بگذارید و دستمال تمیز دیگری را بردارید. این عمل را تا جایی انجام دهید که کل سطح مورد نظرتان تمیز شود. قسمت‌های کوچکی برای خودرو در نظر بگیرید و به این محصولات را به صورت مستقیم بر روی سطح اسپری کنید. فقط آن مقداری که بر روی سطح اسپری می‌شود باید زیاد و به حد کافی باشد. دستمال و یا حوله مایکروفایبر در یک مسیر بر روی سطح بکشید.

کارواش بدون اب

نکات مهم
  • هیچ فشاری بر روی سطح وارد نکنید چرا که امکان دارد باعث ایجاد خطوط ریزی بر روی سطح شود.
  • دقت داشته باشید که قبل از آن که این مواد بر روی سطح خشک شود، نسبت به پاک کردن آن اقدام نمایید.
  • در هنگام پاک کردن سطح دقت داشته باشید که از طرف تمیز دستمال نسبت به پاک کرد سطح اقدام نمایید. چرا که کثیفی اگر بر روی سطح کشیده شود، خطوط ریزی بر روی سطح ایجاد می‌شود.
  • بهتر است برای پاک کردن قسمت کوچکی از خودرو با استفاده از کارواش بدون آب اقدام نمایید.
  • اگر میزان گرد و غبار بر روی بدنه بسیار زیاد است، بهتر است با استفاده از آب و شامپوی مخصوص بدنه نسبت به تمیز کردن آن اقدام نمایید. چرا که خود ذرات گرد و غبار در صورت زیاد بودن مانند سنباده بر روی بدنه عمل می‌کنند.
 

معرفی برترین محصولات کارواش بدون آب

پس از اشنایی با کارواش بدون آب، حال در این قسمت از مقاله قصد داریم به معرفی برترین اسپری‌های کارواش بدون آب بپردازیم.

 

اسپری کارواش بدون آب مفرا Mafra Fast Cleaner

  • اسپری کارواش بدون آب مفرا Mafra Fast Cleaner

اسپری کارواش بدون آب مفرا خودرو شما را هم تمیز، هم براق و هم محافظت می‌کند. در واقع شما با یک خرید، صاحب سه محصول می‌شوید. رویای تمیز و براق کردن خودرو همراه با حفظ سلامت ان با استفاده از اسپری کارواش بدون آب مفرا مدل fast cleaner و با فرمول اختصاصی آن که توسط آزمایشگاه های تحقیقاتی MA-FRA تهیه شده است ، به واقعیت تبدیل می‌شود! اسپری کارواش بدون آب مفرا را به سرعت تمام آلودگی‌های سطح خودرو را از بین برده و آثار رد انگشت، لک باران، گرد و غبار ، آثار بجا مانده از فضولات پرندگان و حشرات و … را پاک می‌کند. این محصول قابل استفاده بصورت روزانه هست و هیچ رد و اثر خطوطی و سفید و آهک بجا نمی‌گذارد و حتی اثار آهک و سفیدک‌های خودرو را نیز از بین می‌برد. محصول Fast Cleaner مفرا فاقد سیلیکون بوده و به لطف فرمولاسیون ویژه خود رنگ خودرو را تازه کرده و مدت ماندگاری واکس را زیاد می‌کند.

قیمت و خرید اسپری کارواش بدون آب

 

محلول تمیز کننده و محافظ و براق کننده Labocosmetica مخصوص خودرو مدل PERFECTA QUICK DETAILER

  • محلول تمیز کننده و محافظ و براق کننده Labocosmetica مخصوص خودرو مدل PERFECTA QUICK DETAILER

محلول تمیز کننده و محافظ و براق کننده Labocosmetica مخصوص خودرو مدل PERFECTA QUICK DETAILER PRO سریع ترین و موثر ترین راه برای براق کردن و محافظت از خودرو و قسمت های مختلف آن است. این محلول به سرعت لکه های ناشی از بارش باران و باقی مانده اثر حشرات را به راحتی پاک می کند. از این محلول می توان برای تمیز کردن بدنه، پنجره، قسمت های پلاستیکی، سطوح کرومی و … استفاده کرد. در فرمولاسیون محلول تمیز کننده و محافظ و براق کننده Labocosmetica مخصوص خودرو مدل PERFECTA QUICK DETAILER PRO استفاده از فناوری نانو باعث دیرتر کثیف شدن سطح می شود و و با ایجاد یک لایه محافظ از ایجاد هرگونه لک بر روی سطح جلوگیری می کند. با استفاده از این محلول قوی چند کاره دیگر نگران تمیز کردن خودروی خود نباشید و از براق شدن و تمیز شدن آن لذت ببرید. 

مشاهده قیمت و خرید تمیزکننده، محافظ و براق کننده LABOCOSMETICA

 

اسپری کارواش سریع بدون آب با خاصیت آب‌گریزی مخصوص بدنه خودروهای مات Q2M Cure Matte جیون-GYEON

  • اسپری کارواش سریع بدون آب با خاصیت آب‌گریزی مخصوص بدنه خودروهای مات Q2M Cure Matte جیون-GYEON

 اسپری مات کننده و کارواش سریع بدون آب با خاصیت آب‌گریزی مخصوص بدنه خودرو جیون مناسب برای استفاده بر روی خوردوهای رنگ مات، کاور مات، خودروهایی با پوشش PPF مات می‌باشد. این محصول قابل استفاده برای خودورهای هم سرامیک شده و هم سرامیک نشده می‌باشد. شما برای ایجاد آبگریزی، بافت ابریشمی و یک دست رنگ مات خودرویتان میتوانید از این محصول بهره مند شوید. اسپری مات کننده جیون باید 1-2 ماه یکبار استفاده شود، البته این مورد برای خودروهای سرامیک شده بعد از هر بار شستشو می‌باشد. این محصول را برای تمیز کردن لکه های آب و اثر انگشت و … بر روی سطوح رنگ مات میتوانید استفاده کنید. 4-5 اسپری برای هر بخش کافیست. بسته به مراقبت از وسیله نقلیه، از 6 تا 10 هفته دارای ماندگاری می باشد. یک محصول عالی برای اضافه کردن دوام به پوشش مات روشن است. این محصول به خوبی از سطوح مات محافظت کرده و آنها را آبگریز می‌کند.

اسپری کارواش سریع بدون آب مات کننده جیون

 

 سوالات متداول پیرامون کارواش بدون آب:

اسپری کارواش بدون آب چیست؟

محصولی است که با استفاده از آن می‌توانید بدون آب، قسمت کوچکی از خودروی خودر را تمیز نمایید.

کارواش بدون آب حاوی چه موادی است؟

کارواش بدون آب، حاوی مواد بسیار گوناگونی است که از جمله می‌توان به مواد شوینده و واکس اشاره کرد.

در استفاده از کارواش بدون آب، چه محصولی همراه با آن باید استفاده شود؟

در ابتدا باید در نظر داشته باشید که حوله و یا دستمال مایکروفایبری که از آن استفاده می‌کنید، بسیار مهم  است. چرا که باید کثیفی که از روی سطح بر می‌دارد را در خود نگه دارد و مجدد سطح را کثیف نکند.

آیا برای پاک کردن ماشینی که خاکی است نیز می‌توان از کارواش بدون آب استفاده کرد؟

خیر؛ در این مواقع امکان دارد که خاک مانند سنباده بر روی سطح عمل کند، در نتیجه باعث ایجاد خط و خش‌هایی بر روی بدنه و یا سطح مورد نظر بشود.

آیا استفاده از این نوع محصولات نیازمند اقدام خاصی است؟

هیچ فشاری بر روی سطح وارد نکنید چرا که امکان دارد باعث ایجاد خطوط ریزی بر روی سطح شود.

3 نظرات
  1. سیاوش عطایی می گوید

    همونطوری که تو مطلب هم اشاره شده، استفاده از کارواش بدون آب برای کل بدنه خودرو اصلا پیشنهاد نمیشه ولی برای تمیز کردن قسمت کوچیکی از خودرو، خیلی خوب جواب میده

  2. سهند امیری می گوید

    برای زمان هایی که وقت نیست، استفاده از این کارواش بدون آب، گزینه خوبیه اما ترجیحا با شامپو شستن خودرو یه چیز دیگس

  3. رضا انصاری می گوید

    کارواش مگ خیلی خوب بود، هم سریع کثیفی رو پاک میکنه هم دردسر شامپو و آبکشی کردن ماشین رو نداره

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 − هفت =