رونمایی خودرو Vision S سونی

خودروی الکتریکی مفهومی Vision S سونی رونمایی شد.

رونمایی خودروی الکتریکی ویژن اس (Vision S) در نمایشگاه CES 2020

شرکت سونی در نمایشگاه CES امسال با رونمایی از طرح مفهومی یک خودرو الکتریکی با نام Vision S باعث غافل گیری همه شد. رونمایی بزرگ امسال سونی در نمایشگاه CES 2020، یک طرح مفهومی برای خودرو الکتریکی سدان با نام Vision S بود. سونی با نمایش نقاط قوت خود در کنگلومرای فناوری های ژاپن نشان داد علاوه بر محصولات سرگرمی و تولید سنسورهای دوربین قابلیت طراحی محصولات جاه‌طلبانه‌تری را دارا است.

 

خودروی سونی

 

مشخصات خودروی مفهومی Vision S

درحقیقت مدل مفهومی Vision S از ۳۳ سنسور مختلف در داخل و خارج از ماشین، نمایشگرهای با صفحه عریض، سیستم صوتی فراگیر ۳۶۰ درجه، اتصال دائمی به اینترنت و چند ویژگی از برندهای بلک‌ بری و بوش وارد بازار می شود. سونی همچنین از پلتفرم EV که به تازگی توسط تامین کننده قطعات خودرو Magna طراحی شده است پشتیبانی می کند. سونی اعلام کرده است که این پلتفرم تازه طراحی شده قابل استفاده در دیگر خودروهای شاسی بلند شرکت های دیگر خودروساز می باشد.

 

فضای داخلی خودرو سونی

 

شکل ظاهری خودروی مفهومی Vision S

نمای بیرونی مخصوصا در ناحیه‌ی چراغ‌های جلو بسیار شبیه به خودروهای پورشه می باشد و نمای داخلی (Vision S) دارای داشبوردی پر از نمایشگر است دقیقا شبیه به صفحه نمایش Byton چینی که در خودروهای خود قرار می دهد. ویژن اس همچنین دارای صفحه نمایشگر برای سرنشینان صندلی های عقب می باشد.

 

 خودروی الکتریکی
نمایش و طراحی این خودروی مفهومی، برنامه سونی برای تولید خودرو در آینده را مشخص می کند. بحثی که تلاش بسیاری از شرکت های فعال در حوزه‌ی فناوری بر این است که سهمی از آن را دارا باشند.

شرکت سونی در انتهای کنفرانس مطبوعاتی CES 2020 همزمان با معرفی و رونمایی از لوگوی پلی استیشن ۵ از خودرو جدید خود رونمایی کرد و زمان زیادی را برای دادن اطلاعات راجع به خودروی ویژن اس صرف نکرد و تنها چند دقیقه کوتاه راجع به آن صحبت شد. به همین دلیل سوالات زیادی بدون پاسخ ماند.

خودروی الکتریکی
یکی از این سوالات می تواند این باشد که آیا سونی میخواهد همراه با کمپانی magna این خودرو را تولید کند؟ آیا این خودرو به عنوان یک ماشین مرجع است؟ و یا به عنوان شاخه جدید به محصولات در حال تولید شرکت سونی اضافه می شود؟

آیا می توانیم ازاین خودرو به عنوان یک گرند توریسمو یاد کنیم؟

4 نظرات
  1. بهرام بیهقی می گوید

    واقعا بی نظیرن تمام ماشینایی که تو این نمایشگاه رونمایی شد

  2. مهدی یوسفی می گوید

    امکاناتش عالیه شکل ظاهریش هم حرف ندارد

  3. محمد جاوید می گوید

    طراحیش بی نظیره

  4. حمید رزمجو می گوید

    هم نمای بیرونی این خودرو هم داخلش بسیار زیبا است. امکاناتی هم که برای این ماشین تعبیه شده خیلی خوبه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × 3 =