پوشش نانو سرامیک بدنه خودرو سوناکس Sonax مدل Profiline Ceramic Coating

پوشش نانو سرامیک بدنه خودرو سوناکس Sonax مدل Profiline Ceramic Coating

برند:
مدل کالا: SONAX
بارکد: 2369410
موجودی: ناموجود
ویژگی‌های محصول:
  • براق کننده 
  • ایجاد لایه محافظ
  • ایجاد خاصیت آبگریزی
  • ماندگاری بالا و طولانی مدت

مشخصات فنی

  • حجم 210 میلی لیتر
  • زمینه کاربرد محصول سرامیک بدنه خودرو
  • کد محصول 2369410
  • کشور سازنده آلمان

معرفی محصول

پوشش نانو سرامیک بدنه خودرو سوناکس Sonax مدل Profiline Ceramic Coating، پوششی به محکمی شیشه ولی انعطاف پذیر، با اثر ماندگاری طولانی مدت و مقاومت فوق العاده در برابر نور فرابنفش (UV light) و مواد شیمیایی است. همچنین این محصول از سطح در برابر عوامل مخرب محیطی مانند خاک، نمک، قیر، آلودگی صنعتی و دوده از سطح محافظت می کند.

پوشش سرامیک بدنه خودرو سوناکس با ایجاد پوشش سرامیکی مقاوم بر روی سطح بدنه خودرو، این سطوح را آبگریز کرده و از جذب گرد و خاک به سطح بدنه خودرو جلوگیری کرده و موجب خاصیت شستشوی راحت و سریع بدنه ماشین می گردد.

با استفاده از پوشش سرامیک بدنه خودرو سوناکس عمق رنگ بدنه ماشین چند برابر شده و رنگ بدنه نو و تازه می شود. همچنین ایجاد براقیت چشم نواز و بالا از دیگر ویژگی های این محصول است.
اگر استفاده از پوشش نانو سرامیک بدنه خودرو سوناکس را به متخصصین ما یا هر شخص ماهر دیگری واگذار کنید تا انجام این پوشش بر روی سطح بدنه ماشین شما به درستی صورت گیرد ماندگاری این پوشش سرامیکی بر روی بدنه ماشین 12 تا 36 ماه می باشد.
این محصول قابل استفاده بر روی خودرو با هر رنگ بدنه ای می باشد.

نحوه اجرای پوشش سرامیک بدنه خودرو سوناکس:
مرحله اول) آماده سازی خودرو جهت اجرا:
  1. قبل از شروع محلی را برای کار انتخاب کنید که به دور از باد یا به اصطلاح ایزوله باشد(مثل پارکینگ مسقف و در صورت امکان اتاق رنگ).
  2. ماشین را کاملا در محل اشاره شده در بند 1 شست و شوی دهید و سپس کاملا خشک کنید.
  3. در صورتی که ماشین دارای خط و خش می باشد آن را پولیش نمایید ( چراکه یکی از اهداف اجرای سرامیک جلوگیری از بروز خط و خش بر روی خودرو می باشد و در صورتی که رنگ ماشین در ابتدا دارای خط و خش باشد این عملیات بیهوده است)
مرحله دوم) اجرای سرامیک:
  1. اسپری آماده ساز رنگ (PREPARE) را مستقیم بر روی یک قسمت از خودرو(برای مثال کاپوت) اسپری نمایید و با یک دستمال تمیز(ترجیحا حوله 3 تایی اولترا فاین) مواد را ماساژ دهید. این عملیات را بر روی کلیه قسمت های خودرو به صورت جداگانه تکرار کنید.
نکته: این عملیات جهت از بین بردن چربی و ناخالصی از روی رنگ می باشد.
  1. دستمال نازکی که داخل پکیج سرامیک می باشد را بر روی پد شماره 1 بپیچانید و محلول شماره 1 را بر روی دستمال از قسمت سفید پد با قطره چکان بریزید (حدودا 3 تا 4 قطره) و بر روی یک قسمت کوچک از بدنه بصورت به علاوه (بالا پایین و چپ راست) ماساژ دهید و بعد از ماساژ 20 الی 30 ثانیه صبر کنید سپس با یک دستمال حوله ای کاملا تمیز و خشک همان قسمت را ماساژ دهید. این عملیات را بر روی کلیه قسمتهای خودرو به صورت جداگانه تکرار کنید.
نکته: این عملیات جهت اعمال مواد اصلی سرامیک که 9H نامیده می شود بر روی بدنه می باشد.
  1. اسپری شماره 2 را مستقیما بر روی قسمت سفید پد شماره 2 اسپری کنید و بر روی یک قسمت کوچک از بدنه بصورت به علاوه (بالا پایین و چپ راست) ماساژ دهید و بعد از ماساژ 20 الی 30 ثانیه صبر کنید سپس با یک دستمال حوله ای کاملا تمیز و خشک همان قسمت را ماساژ دهید. این عملیات را بر روی کلیه قسمت های خودرو به صورت جداگانه تکرار کنید.
نکته: اسپری شماره 2 جهت افزایش براقیت و نیز تثبیت مواد سرامیک بر روی بدنه ماشین می باشد.
 
توضیحات تکمیلی:
پوشش سرامیک بدنه خودرو سوناکس خاصیت ضد آب، براقیتی بالاتر از یک واکس ماشین عالی و تا 50 درصد خاصیت ضد خش به سطح خودرو می بخشد.
ماندگاری این محصول طبق اعلام شرکت سوناکس آلمان 36 ماه می باشد ولی به دلیل خشک بودن هوای ایران نسبت به کشورهای اروپایی، ماندگاری حدودی سرامیک خودروی سوناکس از سوی گنجی پخش بصورت تخمینی حداکثر یکسال اعلام می شود.


پوشش نانو سرامیک بدنه خودرو سوناکس


سوناکس

سوناکس
  
وقتی صحبت از محصولات نگهداری اتومبیل با تکنولوژی روز می شود، سوناکس در رتبه اول قرار دارد. سوناکس با داشتن بیش از 65 سال سابقه و تجربه در تولید محصولات با کیفیت برتر، پیشرو در بازار آلمان و بازار های بین المللی است و رضایت مشتریان نتیجه این عملکرد مثبت است. در نظر گرفتن خواسته های بازارهای بین المللی و انجام تحقیقات گسترده اساس و پایه تولید محصولات سوناکس است. مشخصات ویژه محصولات ماشین این کمپانی در زمینه عملکرد و حفظ محیط زیست و متناسب بودن قیمت آنها موجب ایجاد رابطه همکاری برجسته ای بین سوناکس با تولید کنندگان خودرو در سطح جهان شده است. همچنین کسب نتیجه درخشان در آزمایشات مقایسه ای صورت گرفته توسط مجلات و منابع تحقیقاتی معتبر بین محصولات سوناکس و محصولات دیگر رقبا استاندارد بالای محصولات این کمپانی را تایید می کند. تمامی محصولات سوناکس در شهر نوبیورگ آلمان فرآوری و تولید می شوند. از جمله محصولات محبوب SONAX می توان به : اکتان پاور - اسپری داشبورد مات - اسپری شیشه پاکن - اسپری خوشبو کننده و بوبر قوی اشاره کرد.  
 


سوناکس


برند برتر قرن
موسسه جرمن استانداردز (موسسه استاندارد آلمان)

سوناکس برند برتر قرن

تیم فرمول یک Infiniti Red Bull Racing با شرکت SONAX، تولید کننده برجسته محصولات نگهداری اتومبیل، برای درخشش بیشتر متحد شده اند.

اتحاد شرکت سوناکس و Infiniti Red Bull Racing

نظر بدهید

برای ارسال نظر وارد شوید و یا ثبت نام کنید.

- برای خرید از فروشگاه گنجی پخش ابتدا مطابق فیلم در سایت ثبت نام نموده و سپس وارد حساب کاربری خود شوید.

- محصولات مورد نظر خود را انتخاب کرده و به سبد خرید اضافه نمایید.

-  برای خرید محصولاتی که دارای گزینه‌هایی مانند انتخاب رنگ و یا رایحه هستند،  انتخاب یکی از این متغیرها اجباری می‌باشد.


مشاهده ویدیو‌های آموزش خرید


- در نهایت برای پرداخت مبلغ نهایی سفارش، به درگاه پرداخت متصل شوید.

- به آدرس صفحه درگاه پرداخت توجه کنید که حتما با HTTPS شروع شود.

- بعد از تکمیل مشخصات پرداخت حتما بر روی دکمه تکمیل پرداخت و یا Submit کلیک کنید. 

- بعد از تکمیل فرآیند پرداخت صبر کنید تا به سایت بازگردید.

- پرداخت سفارش در فروشگاه لوازم خودرو گنجی پخش فقط از طریق درگاه رسمی بانک سامان انجام می‌پذیرد.

- پرداخت با کلیه کارت‌های بانکی عضو شتاب قابل انجام می‌باشد.

- در صورت داشتن هر گونه سوال با بخش پشتیبانی سایت تماس حاصل فرمایید.


مشاهده ویدیو‌های آموزش خرید

پوشش نانو سرامیک بدنه خودرو سوناکس Sonax مدل Profiline Ceramic Coating
پوشش نانو سرامیک بدنه خودرو سوناکس Sonax مدل Profiline Ceramic Coating

متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. اطلاعات تماس خود را وارد نمایید تا به محض موجود شدن کالا به شما اطلاع دهیم!

نام و نام خانوادگی
آدرس ایمیل
شماره تلفن همراه